۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۴۸۰۵۷
نماینده ولی فقیه در گلستان:

مردم گلستان نذورات خود را به رزمایش کمک مومنانه اختصاص دهند

مردم گلستان نذورات خود را به رزمایش کمک مومنانه اختصاص دهند
آیت‌الله نورمفیدی گفت: از همه مردم و خیران می‌خواهم هزینه‌های افطاری خودشان را به طرح کمک مومنانه اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه هماهنگی رزمایش گسترده مواسات و کمک مومنانه ضمن قدردانی از کادر درمان، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی که در این روزهای سخت از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری دریغ نکردند، اظهار داشت: جنبه مردمی رزمایش کمک مومنانه باید حفظ شود و باید به گونه‌ای عمل کرد تا مشارکت همه گروه‌ها و اقشار مردم را جلب کنیم.

وی گفت: پیش از تأکید رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش کمک مومنانه، تقاضای اجرای طرح احسان در گلستان را از همه مردم داشتم که این طرح در قالب همین رزمایش بزرگ و فراگیر قابل اجراست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: شناسایی جامعه هدف و نیازمندان آبرومند و آسیب‌دیدگان و اقشار ضعیف از طریق امامان مساجد، هیئت امناء، پایگاه‌های بسیج و مراکز خیریه به ویژه در مناطق حاشیه‌ شهرها و روستاها باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: قرارگاه شهرستانی رزمایش مواسات با محوریت امامان جمعه در همه شهرستان‌های استان تشکیل و در این قرارگاه تصمیمات شهرستانی با محوریت رهنمود رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک به فقرا و نیازمندان با ایجاد موج مردمی مسئله گرفته شود. شیوه کمک به نیازمندان در این رزمایش همراه با حفظ آبروی این خانواده‌ها باشد.

وی بر چگونگی جذب منابع و شناخت ظرفیت‌های ممکن و فراخوان عمومی خیران و هماهنگی و انسجام بیشتر بین ادارات و نهادها در راستای اجرایی شدن این طرح تأکید کرد و گفت: از همه مردم و خیران می‌خواهم با توجه به اهمیت اجرای این رزمایش نذورات سالانه و هزینه‌های افطاری خودشان را که سال‌های گذشته برپا داشتند را به این طرح اختصاص دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات