۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۴۷۵۶۰
آیت‌الله نورمفیدی:

مردم در منازل خود بمانند و برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کنند

مردم در منازل خود بمانند و برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کنند
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با توجه به شرایط خاص امسال، مردم با حال معنوی بیشتر، به دعا برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان در منازل خود اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص امسال، مردم با حال معنوی بیشتر، به دعا برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عج) در منازل خود اهتمام ویژه داشته باشند و این مناسبت را بزرگ بشمارند.

وی ضمن تبریک ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) افزود: هر سال در شب نیمه شعبان و این ایام بازارها، خیابان‌ها، مغازه‌ها، مساجد‌، مراکز مذهبی و حسینیه‌ها همه برنامه جشن و سرور داشتند ولی امسال به‌خاطر ویروس کرونا تقریباً بازارها، مساجد و مراکز مذهبی تعطیل است و اجتماعات برگزار نمی‌شود برای همین از مردم می‌خواهم در شرایط خاص امسال به دعا برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عج) در منازل خود اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: توجه به حضرت ولی‌عصر(عج) موضوع مهمی است که موجب سعادت جامعه انسانی است، این توجه را ما غفلت نکنیم و شب و روز نیمه شعبان دعا برای تعجیل فرج آن حضرت را در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: ضمن دعا برای تعجیل در ظهور حضرت حجت(عج)، در این ایام از مقام مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) تقاضا کنیم که برای ما و سعادت امت اسلامی و جامعه بشریت، تعالی و پیشرفت و تکامل جامعه اسلامی و کشورمان دعا کند. این نورانیت و توجه به آن حضرت موجب روشنایی و برکت زندگی‌مان می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات