۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۴۸۱۳۹
کرونا از تهدید تا فرصت؛

کمک های مؤمنانه؛ تفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی با فرهنگ غربی

کمک های مؤمنانه؛ تفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی با فرهنگ غربی
حجت الاسلام حقیقی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم به همنوعان خود در شرایط سخت کرونایی، گفت: شرایط فعلی تفاوت میان فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را با سبک زندگی غربی روشن کرد.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم ایران با پشتوانه معنوی خود در مقابله با کرونا موفق ظاهر شده اند، گفت: اگر انسان ها در مشکلات به سوی معنویت و خداوند متعال روی بیاورند، تمامی سختی ها را می‌توانند پشت سر بگذارد.

حجت الاسلام حقیقی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم ایران به همنوعان خود در شرایط سخت کرونایی، عنوان کرد: شرایط سخت کنونی تفاوت میان فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را با سبک زندگی غربی روشن کرد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه کرونا چهره وحشی دنیای غرب را برملا کرده است، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در اروپا باعث شد تا دولت‌های اروپایی با دزدی ماسک از یکدیگر روحیه توحش خود را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان کشور نباید فریب ظاهر اتو کشیده غربی ها را بخورند، ابراز داشت: درماندگی غرب در مقابله با ویروس کرونا، اهمیت عدم اعتماد به کشورهای اروپایی را نشان داد.

حجت‌الاسلام حقیقی با مقایسه نحوه مواجهه مردم و مسؤولان با ویروس کرونا در ایران و کشورهای غربی، بیان داشت: کسانی که دم از آمریکا می زنند امروز وضعیت ایران اسلامی را با آمریکا و کشورهای غربی مقایسه کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر اهمیت تبدیل تهدید کرونا به فرصت، تصریح کرد: این شرایط سخت نقطه عطفی برای مردم ایران خواهد بود تا عیار خود را به جهانیان نشان دهند.

وی باور به نیروهای داخلی را یکی از فرصت های ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا دانست و افزود: اگر در تمامی زمینه ها به ظرفیت جوانان تکیه شود، تمامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل حل است./1350/ت302/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
سازمان تحقیقات و خودکفایی نزاجا اقدام به ساخت تجهیزات رفع آلودگی و کیت شناسایی ویروس کرده که در حال حاضر بعضی از آن ها در مراکز تشخیص در حال بهره برداری است.
0
0