۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۴۸۳۶۵
حجت الاسلام والمسلمین ملکی:

مسابقه خطبه فدکیه پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود

مسابقه خطبه فدکیه پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود
معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: با توجه به وجود ظرفیت فضای مجازی، تصمیم بر این شده که بعد از ماه مبارک رمضان این مسابقه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، با اشاره به برگزاری مسابقه خطبه فدکیه عنوان کرد: قرار بود مسابقه خطبه فدکیه در اواخر سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

وی افزود: عموم مراجع عظام تقلید از برگزاری این مسابقه ابراز رضایت و خرسندی کردند، از طرفی هم بیش از ۱۳ هزار نفر در این مسابقه ثبت نام کرده بودند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه مطرح کرد: با توجه به وجود ظرفیت فضای مجازی، ما تصمیم گرفتیم که این مسابقه را پس از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی یادآور شد: امیدواریم افراد دیگر هم در این مسابقه ثبت نام کننده و به جای ۱۳ هزار نفری که ثبت نام کرده اند، ۴۰ هزار رقابت کننده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: افراد برای ثبت نام در این مسابقه، می توانند  به  پایگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه http://tahzib-howzeh.com مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه مطرح کرد: با توجه به عظمت خطبه فدکیه، باید به بهانه های مختلف محتوای غنی این خطبه ارزشمند را زنده کرد و این مسابقه با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب با پیام ارزشمند این خطبه برگزار می شود./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات