۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۴۸۴۸۱
آیت الله کعبی:

نیازمند مواسات مؤمنان نسبت به آسیب دیدگان کرونا هستیم

نیازمند مواسات مؤمنان نسبت به آسیب دیدگان کرونا هستیم
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: افزون بر تجمع دل‌ها نیازمند مواسات مؤمنان نسبت به آسیب دیدگان کرونا هستیم و بسیج مردمی این ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با شبکه جهانی الاهواز، با ابراز امیدواری از اینکه کرونا ویروس به واسطه امام زمان (عج) از جامعه بشریت رخت ببندد، اظهار داشت: توجه، تضرع و زاری جهانی و نیاز به بقیه الله در دوره کنونی بیش از پیش احساس می‌شود، اجتماع دل‌ها در نیمه شعبان برای از بین رفتن ویروس کرونا، ان شاء الله مورد استجابت قرار می‌گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ماه مبارک رمضان و شعبان عنوان داشت: افزون بر تجمع دل‌ها نیازمند مواسات مؤمنان نسبت به آسیب دیدگان کرونا در چنین روز‌هایی هستیم، بسیج مردمی را در لبیک گویی به ندای رهبرانقلاب در زمینه مواسات مؤمنانه شاهد هستیم.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه استان خوزستان پیشگام تبعیت و اجرای فرامین رهبری است، تصریح کرد: جلسه شورای حوزه علمیه خوزستان با حضور اعضا و به ریاست آیت الله موسوی جزایری در راستای اقدام و برنامه ریزی برای ترقی حوزه‌های استان شکل گرفت.

وی با ابراز امیدواری از اینکه حوزه علمیه استان بیش از پیش فعالتر و پویاتر شود، خاطرنشان کرد: امید است حوزه استان نسبت به گذشته پیشرفته‌تر و به روزتر باشد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات