۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۷۰۲۱
مبارزه با کرونا در کانون خاتم الانبیا؛

از توزیع بسته های معشیتی تا تسریع در روند غربالگری مردم در سامانه سلامت

از توزیع بسته های معشیتی تا تسریع در روند غربالگری مردم در سامانه سلامت
حجت الاسلام جعفری گفت: اعضای کانون خاتم الانبیا با مراجعه به درب منازل، ثبت نام مردم در سامانه غربالگری سلامت را تسریع می بخشند.

حجت الاسلام ابوالفصل جعفری مسؤول کانون خاتم الانبیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، فعالیت های گروه جهادی انصار المهدی کانون خاتم الانبیا آغاز شده است، گفت: در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا 12 هزار بسته بهداشتی آماده و با همکاری کانون فرهنگی هنری مساجد توزیع شد.

حجت الاسلام جعفری افزود: اعضای کانون خاتم الانبیا با مراجعه به درب منازل، ثبت نام مردم در سامانه غربالگری سلامت را تسریع می بخشند.

مسؤول کانون خاتم الانبیا با اشاره به فعالیت نیروی های جهادی این کانون در ضدعفونی معابر، پمپ بنزین ها و خودروها، عنوان کرد: مردم نیاز خود نسبت به ضدعفونی منازل را از طریق سامانه پیامکی اعلام می کنند و مطابق درخواست اعضای کانون نیز اقدام به ضدعفونی منازل همشهریان می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد 200 خانواده از مبتلایان به ویروس کرونا توسط کانون خاتم الانبیا شناسایی شده اند، اظهار داشت: برای این 200 خانواده درگیر کرونا براساس وضعیت مالی آن ها، بسته معیشتی و فرهنگی تهیه شده است.

مسؤول کانون خاتم الانبیا از توزیع 4 هزار غذای گرم در محله های کم برخوردار خبر داد، ابراز کرد: به همت خواهران کانون خاتم الانبیا، یک روز در میان غذای گرم به بیمارستان های کامکار و فرقانی ارسال می شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه خواهران کانون خاتم الانبیا در زمینه غربالگری و دوخت ماسک فعالیت دارند، گفت: روزانه حدود 500 تا 700 ماسک توسط خوهران این کانون تولید و به قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا ارسال می شود.

وی با اشاره به ذبح و توزیع گوشت قربانی در میان اقشار ضعیف، عنوان کرد: برای 300 خانواده متضرر از شیوع کرونا بسته معیشتی 300 تا 400 هزار تومانی آماده و میان این خانواده ها توزیع شده است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات