۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۴۸۴۸۵
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان خبر داد؛

ایجاد قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» در شهر‌های تابعه از سوی ائمه جمعه

ایجاد قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» در شهر‌های تابعه از سوی ائمه جمعه
حجت الاسلام فلاح ازایجاد قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» با هدف کمک و حمایت از خانواده‌های بیماران کرونا در شهرستان کاشان و شهرهای تابعه از سوی ائمه جمعه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام اکبر فلاح پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای قرارگاه رزمایش «مساوات مومنانه» که در دفتر آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد، از ایجاد قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» در شهرستان کاشان به ریاست امام جمعه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: علاوه بر ایجاد قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» در شهرستان کاشان، در نخستین فرصت قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» در شهر‌های تابعه کاشان، «برزک، نیاسر، قمصر، راوند، مشکات، جوشقان قالی و مشهد اردهال» ازسوی ائمه جمعه این شهر‌ها ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام فلاح ایجاد انسجام و سازمان دهی کمک‌های مردمی و انجام تدابیر لازم برای تداوم این امر خداپسندانه را از اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و گفت: با توجه آسیب‌های اقتصادی ناشی از بیماری کرونا و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تقویت مشارکت همگانی در مبارزه با کرونا به ویژه در تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب پذیر جامعه در روز‌ها آتی از اهمیت خاص برخوردار است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلانه به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای کاهش بخشی از آثار مخرب بیماری کرونا و افزایش تاب آوری جامعه از طریق امداد رسانی معیشتی و کمک به نیازمندان و محرومان تا پایان بیماری کرونا تداوم خواهد داشت.

لازم به ذکر است، جلسه اعضای قرارگاه رزمایش «مواسات مومنانه» در کاشان با حضور امامان جمعه شهرهای، برزک، نیاسر، راوند، قمصر، مدیر حوزه علمیه کاشان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشان، مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کاشان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران و مسؤولان شهرستان در دفتر آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
داود چاوشی طاهری ی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
با سلام تبریک ماه مبارک رمضان
چگونه می شود در امر نماز با شما همکاری کرد
اینجانب کارمند بازنشسته هستم و اوقات فراغت دارم
و حاضر هستم بصورت افتخاری در خدمت عزیزان باشم
شماره تلفن همراه091399995--
ازطریق واتساب هم می توانید خبر دهید
با تشکر داود چاوشی طاهری
0
0