۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۴۸۴۸۸
کارنامه درخشان نیروهای مسلح در مهار کرونا؛

اتحاد و همدلی بین "سپاه و ارتش" مثال‌زدنی است

اتحاد و همدلی بین
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: همدلی مثال‌زدنی میان سپاه و ارتش، نیروهای مسلح ایران را از ارگان‌های نظامی سایر کشورهای دنیا متمایز کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران، همدوش و همگام با یکدیگر در جبهه های هشت سال دفاع مقدس جانانه درخشیدند و مانع ورود دشمن به خاک میهن اسلامی شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین با تأکید بر اینکه دفاع از ارزش های اسلامی محدود به مکان و زمان خاصی نیست، افزود: هنگامی که حضور نیروهای ارتش و سپاه در عراق و سوریه برای دفاع از اسلام و انقلاب نیاز بود، آن‌ها در راه جهاد گام برداشتند و خداوند نیز مزد رفیع شهادت را تقدیم دلاور مردان راه حق کرد.

انقلاب اسلامی ایران قائل به شخص نیست

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حرکات متعددی را برای حذف فیزیکی بزرگانی همچون شهیدان قرنی، مطهری و مفتح آغاز کردند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که انقلاب اسلامی قائل به شخص نیست و با وجود موانع بسیار نیز به مسیر خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام کربلایی محمدی با اشاره به حضور گسترده نیروهای مسلح ایران در عرصه های مختلف نظامی و یاری رسانی به مردم در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، گفت: ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر در حوزه نبرد با بیماری منحوس کرونا نیز وارد عمل شده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین با بیان اینکه هدف این دو ارگان نظامی، برداشتن باری از دوش مردم و دفاع از سلامت و آسایش آن‌ها است، عنوان کرد: همچنان نیز تلاش و خدمت‌رسانی به مردم در جهت مقابله با بیماری کرونا ادامه دارد و این موضوع کارنامه نیرو‌های مسلح در مهار این بیماری را درخشان کرده است.

وی با اشاره به رژه سلامت 29 فروردین امسال با شعار "مدافعان وطن، یاوران سلامت"، تصریح کرد: در این روز، نیروهای لشگر 16 زرهی قزوین برای اجرای رزمایش سلامت و پاکسازی مناطق، وارد استان‌های مختلف کشور می‌شوند.

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ذوب در ولایت بود

وی در قسمتی دیگری از سخنان خود به توصیف شخصیت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پرداخت و عنوان کرد: این شهید عالی مقام، از زلال احکام اسلامی سیراب گشته بود و صحبت های او بر عمق جان آدمی می‌نشست.

حجت الاسلام کربلایی محمدی این شهید میهن اسلامی را ذوب در ولایت دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری پس از شهادت این مرد بزرگ، اظهار دلتنگی بسیار نمودند و این نشان دهنده آن است که وجود سپهبد علی صیاد شیرازی با امت و ولایت عجین بوده است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در انتها نقش عقیدتی سیاسی را برای اجرای دقیق فرامین رهبر معظم انقلاب، بی بدیل دانست و گفت: آشنایی پرسنل وظیفه و کادر نیروهای ارتش با آموزه های دینی، اصلی ترین وظیفه واحد عقیدتی سیاسی ارتش بوده و این سبب شده تا نیروهای نظامی با بهره مندی از زلال احکام اسلام، در شرایطی نیاز به دفاع از دین و مملکت نقش آفرینی کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات