۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۴۸۵۳۸
مسؤول کانون فرهنگی هنری رضوی قم خبر داد؛

اعزام نیروی غسال به ۲۵ شهرستان جهت غسل اموات کرونایی

اعزام نیروی غسال به ۲۵ شهرستان جهت غسل اموات کرونایی
قربانی گفت:کانون فرهنگی هنری رضوی نسبت به تامین نیروی غسال همراه با لباس و تجهیزات به منظور اعزام به ۲۵ شهرستان جهت غسل اموات کرونایی اقدام نموده است.

مهدی قربانی کرم مسؤول کانون فرهنگی هنری رضوی قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت های کانون رضوی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا آغاز گردید، اظهار کرد: نیروهای جهادی کانون رضوی در سه شیفت مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مسؤول کانون فرهنگی هنری رضوی قم با تشریح اقدامات صورت گرفته در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: 280 نفر در کانون رضوی به منظور مقابله با ویروس کرونا و با هدف خدمت جهادی به مردم مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ضدعفونی معابر، بوستان ها، منازل، خودروها و...، اعزام خادمین به بیمارستان به منظور خدمت جهادی، تولید بالغ بر 150000 بطری آب هویج و آب سیب و توزیع در بیمارستان ها، تولید 5700 لباس ویژه پرستاران و پزشکان و قربانی 8 راس گوسفند از دیگر اقدامات و فعالیت های این کانون می باشد.

مسؤول کانون فرهنگی هنری رضوی قم با اشاره به مشکلات معیشتی بسیاری از مردم به ویژه نیازمندان و بیماران تصریح کرد: در همین راستا تا کنون ۲۱۰۰ پک غذایی برای بیماران و نیازمندان آماده و توزیع شده است. همچنین تهیه و توزیع مقادیری پوشاک به تعداد 950 نفر و 2300 اسباب بازی برای کودکان از دیگر اقدامات این کانون می باشد.

قربانی کرم با اشاره به فعالیت های کانون در راستای تولید محتوا وآگاه سازی مردمی گفت: غربالگری خانه به خانه، ویزیت، درمان، داروی رایگان و همچنین سرکشی، ضدعفونی، حمایت ازخانواده های درگیر با کرونا از اقدامات جهادی اعضای این کانون می باشد که تا شکست ویروس کرونا جهاد همچنان ادامه خواهد یافت.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات