۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۴۸۵۸۶
امام‌جمعه بجنورد:

رزمایش کمک مؤمنانه «مواسات» مایه تقویت عزت و آبروی نظام است

رزمایش کمک مؤمنانه «مواسات» مایه تقویت عزت و آبروی نظام است
امام‌جمعه بجنورد گفت: باید همه در رزمایش کمک و همدردی مؤمنانه «مواسات» هر آنچه در توان دارند به میدان بیاورند؛ زیرا این رزمایش مایه تقویت عزت و آبروی نظام است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست استانی مدیریت بیماری کرونا، بر اهتمام و همکاری همگانی برای مقابله با این بیماری و کاهش اثرات و تبعات آن در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اجرای رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه «مواسات» در کشور در لبیک‌گویی به فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: در رزمایش مساوات همه باید حضور یابند و از آنچه داریم به دیگران وقف کنیم تا از این مقطع حساس بیماری کرونا در کشور به سلامتی عبور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اکنون قرارگاه رزمایش مساوات در کشور و استان شکل گرفته که در آن امامان جمعه شهرستان‌ها محور کارهای مردمی خواهند بود تا دست در دست هم دهیم و بیماری کرونا ریشه‌کن شود.

وی اضافه کرد: در این قرارگاه مجموعه سپاه، مسؤولان استان، تمام دستگاه‌های اجرایی، جهادگران، بسیج و ... باید با ساختار تعریف شده خدمات خود را ارائه دهند تا آبروی نظام و کشور حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به آغاز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه مواسات در استان، اظهار کرد: همه با هم باید در مسئله محوری قرارگاه رزمایش مواسات، همکاری و همیاری کرده و با کم کردن از گرفتاری برادران دینی خود به فرموده رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.

وی با بیان اینکه این قرارگاه آرم ندارد آرمان دارد، افزود: در این قرارگاه منیت نداریم بلکه همه با هم هستیم و باید کنار همدیگر کار را پیش ببریم، همکاری‌های مربوط به کمک مؤمنانه در این قرارگاه هدایت و مدیریت شده و از کارهای تکراری و موازی کاری جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: الآن هم این رزمایش وجود دارد؛ ولی در اجرای کار و کمک مقداری پراکندگی وجود دارد و هر کس در گوشه‌ای کار می‌کند؛ اما قرار است این اقدامات و کمک‌ها در یک نخ تسبیح قرار گرفته و منسجم شود، نخ تسبیح ولایت است و قرار است همه این اقدامات انفرادی و جزیره‌ای حول محور ولایت جمع شود.

وی افزود: قرار است همه با هم این پروژه را جلو ببریم؛ به‌گونه‌ای که دسته‌جمعی و منظم طبق قرارگاه تعریف‌شده این پروژه پیش رود و همه با هم کارهای مربوط به گرفتاری‌های نشأت‌گرفته از ویروس کرونا را درمان کرده و هر کس گوشه‌ای از کار را ذیل قرارگاه رزمایش مواسات بر عهده بگیرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات