۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۴۸۶۷۸
به ریاست آیت الله اعرافی انجام شد؛

برگزاری نشست شورای هماهنگی نهادهای عالی مدیریتی حوزه

برگزاری نشست شورای هماهنگی نهادهای عالی مدیریتی حوزه
جلسه مهم شورای هماهنگی نهادهای عالی مدیریتی حوزه با حضور مدیران این مراکز به ریاست آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حالی که شیوع ویروس کرونا در کشور همه فعالیت ها را تحت تاثیر قرار داده است، شورای هماهنگی نهادهای عالی مدیریتی حوزه جلسه مهمی را برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که به ریاست آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و در محل دفتر وی در قم برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه، محمود واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، علی عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه، سید محمود مدنی بجستانی مدیر جامعه الزهرا و محمدحسن زمانی مسؤول امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه حضور داشتند.

در این جلسه درباره مباحث مختلفی همچون آموزش مجازی حوزه، اقدامات حوزه در مقابله با کرونا، مساله تبلیغ ماه مبارک رمضان و دیگر مسائل حوزوی بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، از نخستین روزهای اعلام خبر ورود ویروس کرونا به کشور و ابتلای برخی افراد به این ویروس، حوزه های علمیه، مراجع، علما، نهادها و مراکز حوزوی در تعطیلی درس ها و برنامه ها و عمل به دستورالعمل ها و پروتکل های اعلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشگام شدند.

در حال حاضر کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی حوزه به صورت حضوری تعطیل و این برنامه ها از طریق فضای مجازی و به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

از سوی دیگر شماری زیادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در قالب گروه های مختلف جهادی در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند و ضمن ایثارگری و جانفشانی صحنه های بی نظیری از خدمت رسانی و در کنار مردم بودن را خلق کردند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رستم
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعامل نهادهای بزرگ حوزوی زمینه خدمت به طلاب و تعالی علمی و تهذیبی را فراهم میکند.
0
0
صابری
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
از زحمات و برنامه ریزی‌های مدیران معزز مراکز حوزوی تقدیر و تشکر داریم.
0
0