۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۴۸۷۱۴
استاندار خوزستان:

روحانیان مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت کنند

روحانیان مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت کنند
استاندار خوزستان با اشاره به ارتباط روحانیت با اقشار مختلف مردم، خواستار آن شد تا طلاب و روحانیون استان، روستائیان را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ترغیب کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی طلاب خوزستان، با اشاره به اینکه روحانیت به ضدعفونی مناطق محروم و خانه‌های افراد مسن می‌پردازند، عنوان داشت: تلاش روحانیت استان در نزد خداوند ماندگار است و در عین حال از نگاه تیزبین رهبرانقلاب غافل نماند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به آیت الله موسوی جزایری از بابت تربیت طلاب جهادی و خدمتگزار تبریک گفت، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت هیچگاه صحنه را خالی نکرده و وظایف اجتماعی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند، ضمن اینکه همراهی امام جمعه محترم اهواز در بحث ارائه خدمات اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه حفظ جان انسان‌ها در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: روحانیت در مناطق روستایی و آسیب پذیر، مردم را توجیه کنند که فاصله گذاری اجتماعی و توصیه‌های پزشکی را رعایت کنند؛ متأسفانه در روستا‌ها به چنین امری اهتمام کافی صورت نمی‌گیرد.

شریعتی با ابراز تأسف از اینکه کرونا در برخی روستا‌ها گسترش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در روستا‌های مطبگ و رمیله شهرستان رامشیر تاکنون ۵۸ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است؛ حال آنکه میزان مبتلایان در خود شهر بسیار کمتر است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رامشیر ۶۲ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است، تصریح کرد: شهرستان قرنطینه شده و همه نیاز‌های ساکنان را تأمین کردیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در روستای جسانیه اهواز نیز ۲۵ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است، بیان داشت: روحانیت در روستا‌ها مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت کنند، ابتلا به کرونا در روستا‌ها به علت عدم رعایت فاصله گذاری است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
طلاب جهادی و خودجوش تلاش گسترده ای در جهت ایجاد امید، توکل و نشاط کاری، رسیدگی به بیماران کرونایی، همکاری با بیمارستان ها در درمان بیماران و همکاری با مسؤولان آرامستان ها در تجهیز، تغسیل و تدفین مرحومین کرونایی و نیز شناسایی خانواده های محروم آسیب دیده اقتصادی و تهیه سبدهای کالای ارزاق از خیرین مؤمن و توزیع محترمانه برای آنها داشته اند. از زحماتشان تقدیر و تشکر می کنم.
0
0