۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۴۸۷۱۵
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم خبر داد؛

آغاز به کار حسینیه مجازی و پویش علی یاوران به همت طلاب مدرسه معصومیه

آغاز به کار حسینیه مجازی و پویش علی یاوران به همت طلاب مدرسه معصومیه
حجت الاسلام قنواتی از آغاز کار حسینیه مجازی و پویش علی یاوران به همت طلاب این مدرسه در ماه رمضان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱۰هزار غذای سحری در طول 30 روز توزیع می‌شود.

حجت الاسلام علی قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه در ایام کرونایی اظهار داشت: به لطف الهی و تحت عنایت حضرت ولی عصر(عج) شب نیمه شعبان امسال تجربه جدیدی از عرض ارادت شیفتگان آن حضرت را در یک اتفاق مبارک در جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه(س) داشتیم.

وی از آغاز کار حسینیه مجازی و پویش علی یاوران به همت طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: برگزاری هیأت مجازی با تلاوت قرآن، مدیحه سرایی، مناجات خوانی در جمع علی یاوران که بصورت همزمان مشغول بسته بندی غذاهای تبرکی جهت نیازمندان و روزه داران بودند، حال و هوای معنوی خاصی داشت.

حجت الاسلام قنواتی عنوان کرد: طلاب این مدرسه همزمان مشغول توسل به امام عصر(عج)و توفیق خدمات اجتماعی در بستر هیأت و دربین بچه های هیأتی را داشتند و  پس از هماهنگی های چند روزه و تدارک مقدمات، طبخ غذا جهت نیازمندان در طول روز ۱۴شعبان انجام شد و در بامداد نیمه شعبان همزمان با برگزاری هیأت، بسته بندی و توزیع غذاهای تبرکی انجام شد.

وی با اشاره به برنامه این مدرسه در نیمه شعبان خاطرنشان ساخت: برنامه هیأت با تلاوت قرآن حجت الاسلام مهدی یار ومدیحه سرایی ومناجات خوانی  مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور ادامه یافت؛ در بین برنامه اعلام برنامه پویش علی یاوران توسط مسؤول کارگاه ساخت ضریح حضرت امام حسین(ع) حاج آقای پارچه باف و همچنین این جانبی انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) یادآور شد: قرار است در این پویش در ۳۰ سحر ماه مبارک رمضان، این برنامه که شامل هیأت باسخنرانی سخنرانان و مناجات خوانی و توزیع ۱۱۰هزار غذای سحری بین روزه داران است، هرشب انجام پذیرد و به صورت زنده  توسط شبکه های سیما و همچنین تلویزیون اینترنتی در سایت مدرسه پخش شود.

وی در بخش پایانی این گفت‌وگو با بیان این که معاونت فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه مسؤولیت فعالیت های یاد شده را با همکاری طلاب مدرسه بر عهده گرفته است، خاطرنشان ساخت: خیرین و مؤمنین گرامی می‌توانند ضمن تحویل نذورات غیر نقدی به مدرسه علمیه معصومیه(س) واقع در بلوار امین، بین جمهوری و گلستان، نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6273811123329515 به نام علی قنواتی واریز کنند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زمانپور
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
خدا قوت به این عزیزان طلبه که مورد محبت خاص آقا امام زمان هستند.
0
0