۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۴۸۷۹۸
آیت الله اعرافی:

افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح است

افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح است
امام جمعه قم نیروهای مسلح را پیشگامان مجاهدت در راه خدا دانست و گفت: افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران در جهان مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح است.

به  گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم و بهرام سرمست استاندار قم امروز ضمن ادای احترام به شهدای معزز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند. 

امام جمعه قم در سخنانی ضمن تبریک این روز به امیران، سرداران، فرماندهان و سربازان ارتش، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: به فضل الهی در عصر و زمان ما دروازه‌های جهاد در راه خدا گشوده شده و تمام نیروهای مسلح جز پیشگامان مجاهدت در راه خدا هستند که این موهبت الهی را به تمام شما تبریک می‌گویم.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به ویژگی‌های والای نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آرمان، اهداف و مقاصد عالیه اسلامی و فرماندهی فقیه عالیقدر و یار مهربان و خدمتگزاری صدیق برای مردم و کشور از مصادیق بارز نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اقدامات و تعامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا در استان افزود: از حضور بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین ارتش در استان و همراهی ویژه با مدیریت استان تشکر می‌کنیم.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشار‌ها و تحریم‌های بین المللی علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران در سطوح بین المللی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
خدای تبارک و تعالی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای اسلام عزیز حفظ بفرماید ان شاءالله
0
0