۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۸۶۲

اجرای طرح «هر خانه یک محراب عبادت» در ماه رمضان

اجرای طرح «هر خانه یک محراب عبادت» در ماه رمضان
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا اعزام مبلغ از قم صورت نمی گیرد، گفت: طرح هر خانه یک محراب عبادت در ماه رمضان امسال انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی شکری ظهر امروز در نشست بررسی و هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان تبلیغات اسلامی استان سمنان که به‌صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر استان و کشور به دلیل مواجه‌شدن با ویروس کرونا تمامی برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان را بر اساس این شرایط طرح‌ریزی کرده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان اعزام مبلغ از قم انجام می‌شد و اما امسال به دلیل شیوع کرونا اعزام مبلغ از قم انجام نمی‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های ماه رمضان امسال مردم محور و با مشارکت هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان انجام می‌شود گفت: طرح «هر خانه یک محراب عبادت» در ماه رمضان امسال انجام می‌شود.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: این طرح به این شکل انجام می‌شود که ادعیه متبرکه و مناسک مرتبط با ماه رمضان در جمع‌های محدود خانوادگی با رعایت تمامی الزامات بهداشتی با درخواست خانواده‌ها برای اعزام مبلغ انجام می‌شود.

وی در مورداجرای رزمایش مواسات از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان همچون دیگر نهادها و سازمان‌ها گفت: ترویج فریضه انفاق و همراه کردن دیگر دستگاه‌ها و تبیین و پررنگ کردن نقش مردم در کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند جامعه از جمله فعالیت‌های تبلیغات اسلامی برای اجرای این رزمایش مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اجرای طرح «قرآن زنده است» را از دیگر طرح‌های عنوان کرد که این سازمان به کمک روحانیان و با همراهی تشکل‌ها، سازمان‌های قرآنی مردمی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در ماه مبارک رمضان طرح‌ریزی کرده است.

حجت الاسلام شکری از دیگر محورهای تبلیغی رمضان 99 را «چالش تمدن غرب» و تبیین ضعف کشورهای غربی و مکتب مادی‌گرا در مواجهه با کرونا عنوان کرد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات