۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۴۸۹۲۸
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم:

اقتدار نیروهای مسلح ایران تصور هر تجاوز را از دشمنان گرفته است

اقتدار نیروهای مسلح ایران تصور هر تجاوز را از دشمنان گرفته است
امام جمعه تبریز وحدت نیروهای مسلح ایران را مثال زدنی دانست و گفت: سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با همدلی و وحدت نظر، در میدان‌های مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آیین رژه یگان‌های جنگ نوین و جنگ بیولوژیک ارتش که به مناسبت روز ارتش در پادگان نیروی مخصوص نزاجا در تبریز برگزار شد، با تبریک 29 فروردین به عنوان روز گرامیداشت حماسه آفرینی‌های ارتش اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان و دوستان ناآگاه نغمه شوم انحلال ارتش را سر می‌دادند، امام خمینی (ره) هوشمندان مانع توطئه تلاش برای انحلال ارتش شد.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران‌های پیش روی ایران در اوایل انقلاب، امام راحل به عنوان بزرگترین حامی ارتش در یک اقدام راهبردی شخصاً وارد عمل شدند، افزود: ایشان نقشه شوم دشمنان انقلاب مبنی بر انحلال ارتش را نقش بر آب کردند و با صدور پیام محکم و قاطع و الهی، ضمن اعلام ضرورت حفظ ارتش، افزایش انسجام ارتش برای آمادگی انجام مأموریت را خواستار شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ارتش نشان داد که لیاقت توجه امام عزیز را داشت و در میدان‌های سخت زمینی، هوایی و دریایی جانانه از انقلاب دفاع کرد، گفت: لشکر 21 حمزه آذربایجان ارتش در همه میدان‌ها از دفاع مقدس تا امروز در میدان کمک به مردم در برابر زلزله و سیل و در مقابله با ویروس کرونا در میدان بودند.

وی رژه خدمت ارتش به جای رژه رزمی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» مردم یاری خود را نشان داد و توانمندی خود را در عرصه مبارزه با کرونا به کار گرفت.

امام جمعه تبریز، وحدت نیروهای مسلح ایران را مثال زدنی دانست و افزود: سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با همدلی و وحدت نظر، در میدان‌های مختلف و همچنین مردم یاری حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان، تهدیدهای دائمی دشمن در 4 دهه پس از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: دشمنان ما، بیش از 42 سال است که ایران را تهدید می‌کنند ولی اگر می‌توانستند کاری کنند، لحظه‌ای برای مقابله با ایران دریغ نمی‌کردند ولی نتوانستند چراکه نیروهای مسلح ما در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، بسیار قوی هستند و اقتدار نیروهای مسلح ایران تصور هر تجاوز را از دشمنان گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، ارتش را یک نیروی توانمند برای مقابله با دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری ارتش را یک نیروی حزب اللهی نامیدند و باید به ارتش خود افتخار کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
خدا پشت و پناه نیروهای مقتدر مسلح ایران
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
خدا پشت و پناه نیروهای مقتدر مسلح ایران
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
در جریان شیوع ویروس کرونا، مدل حکومت‌داری غرب بی‌آبرو شد و در عوض، مردم ایران نشان دادند چه میزان پای کار هستند.
0
0