۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۴۵۷۵۰

انتقاد امام جمعه تبریز از بی‌توجهی عده‌ای به توصیه‌های بهداشتی

انتقاد امام جمعه تبریز از بی‌توجهی عده‌ای به توصیه‌های بهداشتی
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با انتقاد از عدم توجه برخی از مردم به تذکرات بهداشتی، گفت: اگر مردم رعایت کنند به زودی از شر ویروس کرونا رهایی می یابیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت آذربایجان شرقی که در محل صبحگاه مشترک سپاه عاشورا برگزار شد، با ابراز تاسف از اینکه اگر وضعیت عادی بود ما فردا به مناسبت روز پاسدار در این مکان حاضر می‌شدیم و به پاسداران عزیز تبریک می‌گفتیم، اظهار داشت: روز پاسدار را به تمام پاسداران چه در حال حاضر فعالیت می‌کنند و چه پاسداران بازنشسته تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در یک جمله عظمت پاسداران را نشان دادند، افزود: ایشان گفتند که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» لذا امروز اگر دشمن از سپاه عصبی و ناراحت است و می‌ترسد، بخاطر عظمت سپاه است که حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی یکی از نمادهای شکوه و عظمت پاسدار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره در همه بحران‌ها حضور داشته‌اند ابراز داشت: سپاه، بسیج و ارتش و نیروی انتظامی همواره در سیل، زلزله و حتی در این ویروس کرونا در وسط میدان است و از مردم خود دفاع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان دین و قرآن با وجود اینکه می‌بینند 190 کشور درگیر این ویروس هستند، اما اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان، در یک عملیات روانی، شیوع ویروس را به گردن شهر قم می‌اندازند و می‌خواهند به دین ضربه بزنند اما آیا ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و... هم قم دارد؟ آیا آنجا هم روحانیون بودند؟ لذا معتقدم هدفشان فقط حمله به اعتقادات دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با انتقاد از اینکه بعضی از مردم متاسفانه تذکرات را اصلاً رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری، شب عید و... توجه نکردند و نتیجه‌اش شد وضعیت فعلی، ادامه داد: بازهم تذکر می‌دهم تا مردم رعایت کنند و به زودی از شر ویروس کرونا رهایی یابیم.

وی با تقدیر از اقدامات سپاه و بسیج در مقابله متحدانه با ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: این برنامه با ابتکار فرمانده دلاور سپاه عاشورا انجام می‌شود تا جهت مبارزه با این ویروس، تمام نقاط شهر و استان ضدعفونی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از از تلاش‌های شبانه روزی استاندار، مسؤولین علوم پزشکی استان و تمام کادر درمان استان، گفت: از مدیرعامل پرتلاش آتش نشانی، مرحوم قلیزاده یاد می‌کنم که در راه مبارزه با کرونا به لقاءالله پیوست./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات