۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۴۳۸۶۸

پیام تسلیت امام جمعه تبریز به طلبه جهادگر حجت الاسلام مداح

پیام تسلیت امام جمعه تبریز به طلبه جهادگر حجت الاسلام مداح
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی صدور پیامی درگذشت همسر و فرزندان طلبه جهادگر حجت الاسلام مداح را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم طی صدور پیامی درگذشت همسر و فرزندان طلبه جهادگر حجت الاسلام محمد مداح را تسلیت گفت.

حجت الاسلام مداح طلبه جوانی که روزهاست داوطلبانه در بیمارستان‌های قم مشغول خدمت به بیماران کرونایی است، دیروز در غم همسر و فرزند به دنیا نیامده‌اش داغدار شد، اما نگذاشت این داغ سنگین روحیه رفیقان جهادی و بیماران را متزلزل کند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد مداح

سلام علیکم؛

این روزها اخبار دردناک از شیوع ویروس کرونا و درگذشت هموطنان عزیزمان از مردم عادی گرفته تا پاسدارانِ سلامت و مدافعانِ بهداشت در مراکز درمانی و بیمارستان ها قلب هایمان را آکنده از غم و اندوه کرده است.
در این شرایط سخت و دردآلود تصویری از شکوه ایمان و اخلاص و فداکاری طلبه ای جوان که با لباس جهادی در کنار پرستاران و پزشکان عزیزمان بوده، در فضای مجازی دست به دست میشود که اندوه این روزها را بیشتر میکند.

برادر جهادگرم داغ همسر و دو فرزند شما؛ غم بزرگی است که همه ما را ناراحت کرده است، این مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم، صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علودرجات آن فقیده سعیده، سلامت و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای همه بازماندگان از خداوند منان مسئلت دارم.

سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز/1350/د102/ب1

ارسال نظرات