۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۴۳۳۰۸

تقدیر امام جمعه تبریز از جهادگران سلامت در بیمارستان ها، بسیج و هیئات

تقدیر امام جمعه تبریز از جهادگران سلامت در بیمارستان ها، بسیج و هیئات
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از جهادگران سلامت که در بیمارستان، بسیج و هیئت‌های مذهبی برای سلامت مردم در میدان هستند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در پیامی ویدئویی خطاب به نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی اظهار داشت: در روزهای اخیر یک میهمان ناخواسته و حادثه‌ای ناخواسته، چالشی جدی در زندگی مردم پدید آورده است.

وی تصریح کرد: در این ایام پر چالش، عده‌ای از جوانان این سرزمین در قالب گروه‌های جهادی و بسیج و هیئت‌های مذهبی و سایر گروه‌های مردمی و نیروهای مسلح کمر همت بسته‌اند تا ملت عزیز را از این حادثه با کمتر مشکلات عبور دهند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی افزود: از روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا جهادگران سلامت آذربایجان شرقی در دسته‌های مختلف درمانی و کارگران کارخانه‌های تولید مواد بهداشتی و بسیجیان سلحشور و هیئت‌های حسینی همچون همیشه برای امر خطیر بهداشت جامعه پای کار آمدند تا بهداشت جامعه تضمین شود که باید قدردان این جهادگران بود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بار دیگر از کادر پزشکی، درمانی، پرستاری در بیمارستان و عزیزان بسیجی و جهادگر به نوبه خود خداقوت عرض می‌کنم و ان شاءالله اجر مجاهدت عزیزان در نزد پروردگار محفوظ و جاری باشد و شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشیم که دعای خیر ملت بدرقه راهتان باد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات