۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۴۹۰۳۲

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار محمدشهر و ماهدشت البرز

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار محمدشهر و ماهدشت البرز
مسؤول گروه‌های جهادی ناحیه جوادالائمه سپاه البرز از تولید و توزیع ۱۰۰ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی در مناطق محمدشهر و ماهدشت کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمال دانشور در مورد اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی برای مقابل با کرونا در جنوب کرج،اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت‌های مختلفی از سوی گروه‌های جهادی ناحیه جواد الائمه در راستای پیشگیری و مبارزه با این ویروس انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از ملزومات مورد نیاز پیشگیری از این ویروس ماسک است و در روزهای ابتدای شیوع کرونا با کمبود آن روبرو بودیم، 36 کارگاه تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی محمد شهر و ماهدشت راه اندازی و تا کنون صد هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

مسؤول گروه های جهادی ناحیه جوادالایمه (ع) با اشاره به اینکه در این ایام 12 هزار بسته اقلام بهداشتی بین خانواده ها توزیع شد، بیان کرد: همچنین از 9 اسفند عملیات ضد عفونی کردن معابر، مساجد، مدارس و اماکن مذهبی توسط هزار و 500 نفر در قالب 40 گروه جهادی آغاز و تا کنون ادامه دارد.

دانشور از غربالگری 159 هزار و 297 نفر به صورت تلفنی توسط خواهران بسیجی این ناحیه خبر داد و تصریح کرد: همچنین از هزارو 106 خانوار و 213 واحد صنفی نیز به صورت حضور توسط جهادگران ما مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ده هزار بروشور آموزشی، خاطر نشان کرد: در حوزه آموزشی نیز، آموزش چهره به چهره برای چهل هزار نفر انجام شد و ماسک و دستکش نیز بین این افراد توزیع شد.

دانشور در خصوص کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر، عنوان کرد: در این ایام 5 هزار سبد معیشتی تهیه و بین محرومین و نیاز شهر به ترتیب اولویت توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات