۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۴۸۸۸۸

جذب ۸۳۵ میلیون تومانی کمک خیران توسط بسیج سازندگی البرز

جذب ۸۳۵ میلیون تومانی کمک خیران توسط بسیج سازندگی البرز
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز ‏از جذب ۸۳۵ میلیون تومانی کمک خیران جهت اجرای فعالیت‌های پیشگیرانه و مبارزه با ویروس کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی ترکاشوند اظهار داشت: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور بسیج سازندگی در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در کنار جامعه بهداشت و درمان به فعالیت پرداخت.

وی یکی از کارهای انجام شده را توزیع ملزومات مورد نیاز پیشگیری از این بیماری بیماری عنوان کرد و افزود: تا کنون 642 هزار ماسک و 2 میلیون 212 لیتر مواد ضد عفونی کننده در بین افراد و اقشار مختلف در جامعه توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه اماکن بسیار زیادی با تلاش جهادگران بسیج سازندگی استان البرز ضدعفونی شد، عنوان کرد: در این ایام هزارو 50 جهادگر در قالب 225 گروه جهادی به فعالیت پرداختند.

ترکاشوند تصریح کرد: همچنین در این ایام در جهت تامین ملزومات مورد نیاز استان در پیشگیری از شیوع ویروس بالغ بر 90 کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد و تاکنون 965 هزار ماسک تولید کرده است.

وی از جذب 835 میلیون تومانی کمک خیرین در این مدت برای پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد و گفت: 32 هزار و 520 بسته کمک معیشتی در این ایام تهیه و بین نیازمندان توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات