۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۴۹۰۵۵

۳۰۰۰ بسته کمک‌معیشتی با حمایت خیران در مناطق محروم گیلان توزیع شد

۳۰۰۰ بسته کمک‌معیشتی با حمایت خیران در مناطق محروم گیلان توزیع شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۷۵ بسته حمایتی شامل اقلام ضروری در قالب بُن کالا و بسته‌های کمک معیشتی در برخی محلات محروم استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‎الاسلام ستار علیزاده امروز در دیدار با محمدرضا احمدی نماینده منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و انتظاراتی که مردم از مسئولان خود دارند اظهار داشت: از آنجا که مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس انقلابی شناخته شده از این‌رو مردم به این مجلس بیشتر امیدوار هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امیدواری و انتظارات مردم، مسئولیت نمایندگان منتخب در مجلس یازدهم را برای رفع مشکلات سنگین‌تر می‌کند خاطرنشان کرد: مردم ما از مسئولان انتظار وحدت و خدمت دارند از طرفی مردم پیام و انتظارات خود را با هوشیاری کامل در پای صندوق‌های رأی اعلام کردند.

حجت‎الاسلام علیزاده حضور و بازدید نمایندگان منتخب مردم از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان را در آشنایی آنان با مشکلات و موانع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه موثر دانست و تصریح کرد: ما نیز در این اداره‌کل از مشورت‌ها، کمک‌ها و حمایت‌های نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم در هر سطحی استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت وقف برای مقابله با بحران کرونا گفت: از همان روزهای نخست بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون 14 هزار و 546 بسته بهداشتی شامل مواد شوینده، ضدعفونی کننده و ژل به مبلغ 552 میلیون تومان که با مشارکت خیران، مراکز افق بقاع و بعضی موقوفات منطبق تهیه شده و در مناطق محروم استان گیلان توزیع شده است.

حجت‎الاسلام علیزاده با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از 3 هزار و 575 بسته حمایتی شامل اقلام ضروری در قالب بُن کالا و بسته‌های کمک معیشتی به مبلغ 614 میلیون تومان در برخی محلات استان توزیع شده است تصریح کرد: ایران اسلامی با عنایت امام زمان(عج) در ایام شیوع کرونا مشکلات کمتری نسبت به کشورهای مدعی پیشرفت در علوم پزشکی داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع 117 هزار ماسک در بقاع متبرکه با صرف هزینه 90 میلیون تومان خبر داد و بیان داشت: این اقدام با همکاری بسیج خدام افتخاری و خیران بزرگوار انجام شده است.

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم نیز در این دیدار ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم برای قدردانی از مجاهدت‌های شهدا باید از هیچ تلاش و خدمتی به مردم، اسلام و انقلاب دریغ نکنند از این رو اصل وحدت و کار برای مردم را در دستور کار قرار می‌دهیم.

محمدرضا احمدی با بیان اینکه ما همواره مدیون انقلاب اسلامی و شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی هستیم تصریح کرد: مردم با نگاه انقلابی به نمایندگان خود در مجلس یازدهم رأی دادند و از آنان انتظاراتی دارند بنابراین نمایندگان منتخب نیز با توجه به اهمیت این موضوع و انتظارات مردم باید به‌گونه‌ای خدمت کنند که مردم طعم شیرین وحدت و کار را حس کنند.

وی با اشاره به ضرورت وحدت نمایندگان در کنار فعالیت و خدمت‌ برای مردم خاطرنشان کرد: خدمت به انقلاب و اسلام سعادت بزرگی است که نصیب عده‌ای می‌شود بنابراین ما نیز باید در این مسیر با تمام توان تلاش کنیم زیرا اگر در این راه عملکرد بدی داشته باشیم این عمل به پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود.

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم بیان کرد: بنده نیز همواره در خدمت مردم و امور وقف هستم و باید بتوانیم صدای مشکلات و موانع این حوزه را به گوش مسئولان بالادست برسانیم البته در منطقه امامزاده هاشم(ع) نیز محرومیت و مشکلاتی وجود دارد که در این راستا جلساتی با مدیران اوقاف استان تشکیل و برای برطرف کردن مشکلات این منطقه اقدام می‌کنیم.

احمدی با اشاره به ضرورت تلاش مضاعف نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم برای افزایش ورود سرمایه به گیلان ابراز داشت: شفاف‌سازی‌ها در حوزه وقف باید طوری انجام شود که وقف را مانع توسعه و پیشرفت استان نبینند و برای امر موقوفات به ویژه در منطقه لشت‌نشاء نیز تدابیری اندیشده شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات