۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۴۹۰۹۴
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از توان جوانان انقلابی در برنامه های فرهنگی و دینی

ضرورت بهره گیری از توان جوانان انقلابی در برنامه های فرهنگی و دینی
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت بهره گیری از توان و نیروی جوانان انقلابی در برنامه های فرهنگی و دینی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید»، گفت: باید در جهت ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا بتوانیم شعار جهش تولید در سال جدید را عملیاتی کنیم.
 
وی با بیان این که تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی است، افزود: همه بخش‌های کشور به ویژه دولت و مجلس باید بستر‌های لازم برای تحقق شعار سال را فراهم کنند.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به رزمایش مواسات و طرح کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای دستگیری از محرومان و مستمندان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، عبادت؛ کرامت، ولایت و تقوا است، خاطرنشان کرد: این ماه با فضیلت از لحاظ فرهنگی و معنوی جایگاه بسیار والایی دارد و ماه کرامت و بندگی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که فرهنگ مردم ما هم تحت تاثیرات و تعلیمات ماه رمضان تبدیل به تقواپذیری، توسل به اهل بیت (ع) و کمک به همنوعان خواهد شد، تصریح کرد: باید اقداماتی انجام شود تا با توجه به قرآن این ماه دلپذیرتر شود.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود، شب‌های قدر را یکی از با ارزش‌ترین شب‌های سال معرفی کرد و افزود: در این ایام جریان ولایت و پیوند با امیرمؤمنان و مراسم قرآن به سر را داریم که امسال به علت بیماری شرایط باید روند تبلیغی خاص ایجاد شود که مردم از این برنامه بهره‌مند شوند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کمک به محرومان و مستضعفین از جمله مهم‌ترین مسائل مورد توجه در ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: این کمک رسانی امسال در قالب طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه صورت خواهد پذیرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: در این طرح بسیاری از مردم که به دلیل این بیماری دچار رکود کسب و کار شدند، کمک خواهد کرد که در این زمینه استقبال خوبی نیز از سوی مردم صورت گرفته است.
 
وی با بیان این که از اول ماه مبارک رمضان در سه نوبت برنامه توزیع این کمک‌ها را خواهیم داشت، افزود: امیدواریم با اجرای این گونه طرح‌های حمایتی بخشی از خسارت‌هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه اتفاق افتاده جبران شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مبارزه با کرونا نیاز به فرهنگ عمومی دارد، ادامه داد: مقررات پذیری و اطاعت از فرهنگ از جمله مسائل مهمی است که می‌تواند راهگشا باشد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که درب مساجد به ویژه مساجد بین راهی باید در ماه مبارک رمضان باز باشد، گفت: باید در اجرای این گونه برنامه‌ها به جوانان و نیرو‌های انقلابی بهای بیشتری داده شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات