۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۴۹۱۱۸

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از تلاش‌ها و اقدامات سپاه روح‌الله

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از تلاش‌ها و اقدامات سپاه روح‌الله
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از اقدامات مطلوب و چشمگیر سپاه روح‌الله استان مرکزی در هفته‌های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، دو ماه می‌شود که ویروس کرونا آرام و قرار را از مردم جهان گرفته است و در کشو ایران هم با شیوع این ویروس زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفته و بسیاری از امورات جامعه مختل شده است.

گرچه در کشورهای دیگر شاهد اخبار ناخوشایندی نظیر دفن دسته‌جمعی جان‌باختگان کرونایی، رها کردن سالمندان و عدم درمان آنها و همچنین حمله مردم به فروشگاه‌ها و رحم نکردن به یکدیگر حتی برای کوچک‌ترین اقلام به گوش می‌رسد یا حتی در کنار این اخبار در داخل کشور ما هم بودند افرادی که در چنین شرایط حساسی دست به احتکار اقلام بهداشتی زدند اما هستند افرادی که در این میان تا پای جان خود برای سلامت هم‌نوع مایه می‌گذارند.

همان گونه که پس از شیوع ویروس کرونا و اقدامات مسئولان برای مهار و پیشگیری از این ویروس منحوس نهادهای مختلف سپاه، بسیج، ارتش، سازمان‌های مردم‌نهاد و همه و همه پای کار آمدند و در مبارزه با این ویروس از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

گروه‌های جهادی سپاه و بسیج با اقدامات مختلف اعم از ضدعفونی‌ کردن معابر، تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، کمک به کادر درمان و بسیاری از اقدامات دیگر وارد میدان شدند و با تلاش بی‌وقفه تا شکست کامل کرونا در صحنه هستند.

علاوه بر این به دنبال ندای مقام معظم رهبری در 15 شعبان و دعوت به کمک و همدلی مومنانه این اقدامات تشدید شد و انگیزه تمامی گروه‌ها برای کمک به هم‌نوع خود مضاعف شد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این باره ضمن تقدیر از زحمات سپاه روح‌الله اسان مرکزی، نسبت به نقش‌آفرینی سپاه روح‌الله در اجرای طرح مواسات و همدلی تاکید کرد و گفت: از زحمات صادقانه سپاه روح‌الله استان مرکزی و همه مجاهدان راه سلامت و بهداشت جامعه و تمام دست‌اندرکاران این جهاد مقدس صمیمانه سپاسگزارم و برای همه آن عزیزان از خداوند متعال سلامت و خیر دنیا و آخرت مسئلت دارم.

وی افزود: ان‌شا‌ءالله در فاز جدید رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و عشق و ایثار با همکاری و محبت تمامی مردم شریف استان و نیروهای مسلح و سپاه و بسیج گرانقدر و همه جهادگران و خیران جبهه سلامت،روحانیت معزز و ائمه جمعه و جماعات و فرمانداران با توکل بر خداوند و با جدیت توسط همه برای بیش از 100 هزار بسته مایحتاج عمومی تدبیر و تمشیت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: البته شناسایی نیازمندان واقعی و تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی مربوط و پالایش آن کاری قابل تقدیر و ارزشمند است و امیدواریم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به ویژه از کرونا، نیازمندان و قشرهایی که در این ایام به نوعی آسیب دیده‌اند، براساس توانمندسازی و پرهیز از کارهای موازی و اولویت‌بندی حکیمانه و توجه لازم به آسیب‌دیدگان و خانواده‌ها و اشخاص در معرض خطر کاری خداپسندانه انجام پذیرد و استان مرکزی در لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری(مدظله) نیز مانند گذشته موفق و سربلند باشد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات