۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۴۹۱۴۴

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه از خدمت رسانی طلاب در مقابله با کرونا

قدردانی نماینده ولی فقیه در سپاه  از خدمت رسانی طلاب در مقابله با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی از حضور فداکارانه روحانیون و طلاب بسیجی در عرصه های خدمت رسانی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی از حضور فداکارانه روحانیون و طلاب بسیجی در خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خواهران و برادران عزیز روحانی و طلاب بسیجی

حمد و سپاس بی پایان خدای متعال را که در زمان یکه تازی کرونا که نمایانگر ذره ای از قدرت لایزال و بی رقیب الهی برای تحقق لعلهم یرجعون است ؛ نصرت و رحمت خود را با حضور یاری دهنده و مهربانانه ملت عزیز به ویژه اعزه روحانی و طلاب بسیجی تجلی بخشید.

حضور فداکارانه و همواره آماده شما عزیزان باردیگر ثابت نمود که روحانیت اصیل، در همه عرصه های خدمت رسانی به مردم پیشتاز بوده و خود را وقف سرزمین، ملت و دین خدا نموده است و با این کار، زیباترین تابلوهای رشادت، مجاهدت، ایثار و اخلاص را ترسیم نمودید؛ انسانهایی از جنس آسمان و باران که وجودشان نماد برکت و رحمت است.

درود و رحمت خداوند بر همه بسیجیان سرافراز به خصوص روحانیون و طلاب بسیجی، آنانی که از مردم، با مردم و در کنار مردم اند و غم و شادی، همنوعان، غم و شادی آنان است. مردان و زنانی که در روزهای سخت کرونایی با عمل به هنگام خویش، برترین جلوه های تبلیغ عینی دین و اخلاق را به منصه ظهور رسانده و در این آزمون بزرگ، همچون دیگر مردم انقلابی و شهید پرور، خوش درخشیدند.

اکنون که سنّت ابتلاء الهی، آزمون دیگری را برای سنجش متقّین رقم زده و میدانگاه فراخ مجاهدت و ایثار، مردان و زنان از جان گذشته ای را به هماوردی می طلبد که همواره در عرصه های سخت، آماده جانفشانی و جانبازی اند، حضور پرشور روحانیون و طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا، خرسندی فرماندهی معظم کل قوا «مدظله العالی» را به همراه داشت و این، افتخاری بس بزرگ و وصف ناشدنی است. بی تردید زبان و قلم از بیان و توصیف مجاهدتهای شما عزیزان بسیجی قاصر و الکن بوده و قدردانی، واژه ای ناتوان در پاسداشت رشادت های شماست.

اینجانب از پیشگاه حضرت حق، دوام توفیقات و تاییدات شما بزرگواران را در یاری رسانی و خدمت به مردم، همراه با عنایات حضرت حجت ابن الحسن «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و در سایه سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» خواستارم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
امروزه طلاب با مشکلات معیشتی بسیار شدید روبرو هستند ...
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
از اواسط اسفندماه تاکنون نمازهای جماعت و مساجد و تبلیغ مبلغان تعطیل شده است؛ با انفعال نهادهای حوزوی و تبلیغی در تعامل با ستاد ملی مبارزه با کرونا -علی رغم ناچیزبودن سهم مساجد و حرم‌ها در شیوع بیماری- قرار بر این است ماه مبارک رمضان نیز این تعطیلات تبلیغی تداوم یابد. در این شرایط دشوار، معیشت اقشار و مشاغل گوناگون مورد نظر همگان بود؛ اما هیچ‌کس سخنی از دردها و مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون نگفت!
قرار شد دولت سبد معیشتی 200 الی 600 هزار تومانی به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا بدهد؛ اما احدی نگفت یکی از ضعیف‌ترین اقشار جامعه، طلاب و روحانیون شهریه‌بگیر یعنی اکثریت طلاب و روحانیون کشور هستند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
روحانیونی که قربتا الی الله تبلیغ جهادی می‌روند با اینکه حق الزحمه تبلیغی اعزام‌شدگان از مراکز تبلیغی نیز، از سالها پیش، تغییر محسوسی نکرده است. طلابی که همیشه با بدترین و سخت‌ترین مرارت‌های زندگی ساخته‌اند و بدون توقع باز هم به جهاد علمی و تبلیغی خود ادامه می‌دهند. آیا همسر و فرزندان آنها باید از حداقل‌های زندگی (تأمین اجاره مسکن، نان شب و ارزان‌ترین میوه بازار) هم محروم باشند؟! چه سخت است زمانی که مدام باید خانواده را با وعده و وعیدهای آینده‌‌ی نامعلوم، چشم انتظار گذاشت و ... .
0
0