۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۴۹۱۷۱
مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات حوزه علمیه خواهران:

زمان شناساندن چهره حوزه علمیه خواهران به جهان فرا رسیده است

زمان شناساندن چهره حوزه علمیه خواهران به جهان فرا رسیده است
حجت الاسلام جهانگیری گفت: چهره حوزه علمیه خواهران در بیرون از کشور ناشناخته است و زمان آن رسیده، دستاورد های طلاب خواهر در ایران و جهان دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام یحیی جهانگیری مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات حوزه علمیه خواهران در نشست خبری به مناسبت آغاز پذیرش سراسری حوزه علمیه خواهران کشور که صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه خواهران در سال جدید به علت شرایط ناشی از کرونا دچار محدودیت هایی شده است.

حجت الاسلام جهانگیری افزود: در سال های گذشته دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران با بازدید از حوزه نسبت به تحصیل در حوزه علمیه اطلاعات کافی را به دست می آوردند اما در سال پیش رو به علت شیوع ویروس کرونا این امکان میسر نیست.

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات حوزه علمیه خواهران با درخواست از رسانه ها برای آگاهی دهی به علاقه مندان  تحصیل در حوزه علمیه خواهران، عنوان کرد: محدودیت های کرونایی با همت رسانه ها قابل رفع است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه ای شدن دستاوردهای حوزه علمیه خواهران، اظهار داشت: چهره حوزه علمیه خواهران در بیرون از کشور ناشناخته است و زمان آن رسیده است دستاوردهای طلاب خواهر در ایران و جهان دیده شود.

حجت الاسلام جهانگیری تولید دانش دینی، تببین معارف و تحقق معارف الهی را سه عرصه فعالیت حوزه علمیه خواهران دانست و ابراز کرد: حوزه علمیه خواهران در این سه عرصه کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

وی با اشاره به اقدامات حوزه علمیه خواهران در مبارزه با کرونا، بیان داشت: خواهران طلبه در میدان مبارزه با کرونا، جهاد را در عرصه عمل به اثبات رساندند./1350/پ202/ب1

ارسال نظرات