۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۴۹۲۱۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

شناسایی ۸۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته

شناسایی ۸۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته
احسان پور با اشاره بر ضرورت خودمراقبتی، گفت: ۸۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در کل استان شناسایی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی ۸۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: اکنون مجموع مبتلایان در استان به هزارو ۶۹۱ مورد رسیده است.
 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، خاطرنشان کرد: در ٢٤ساعت گذشته٧ نفر فوت کردند، از زمان شیوع کرونا تاکنون، ۱۶۶ نفر از مبتلایان استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

این مقام مسؤول در رابطه با تفکیک محل سکونت مبتلایان جدید اظهار داشت: ۴۰ مورد در اهواز، ۸ مورد در ایذه و رامشیر، ۶ مورد در هویزه، ۳ مورد در ماهشهر، آبادان و دزفول، دو مورد در شهرستان‌های باوی، حمیدیه، کارون، شوش و شوشتر و یک مورد در شهرستان‌های باغملک، مسجدسلیمان، خرمشهر و دشت آزادگان در ۲۴ ساعت گذشته مبتلا شدند.

احسان پور با درخواست از مردم برای خودمراقبتی بیان داشت: مردم خود مراقبتی را به ویژه را در شرایطی که مشاغل بازگشایی شدند جدی بگیرند، در غیراینصورت وضعیت به مرحله بحران خواهد رسید.

وی در پایان گفت: با تلاش‌های بی وقفه کادر درمان خوشبختانه تاکنون هزار و ۳۵۱ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات