۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۴۸۶۲۶

امکان تولید روزانه ۲ هزار لباس مخصوص کادر درمانی در قرارگاه جهادی شفا

امکان تولید روزانه ۲ هزار لباس مخصوص کادر درمانی در قرارگاه جهادی شفا
سرهنگ حاجتی با اشاره به مشارکت خواهران در تولید البسه کادر درمانی استان خوزستان، گفت: تلاش می‌کنیم تا تولید لباس‌های مخصوص کادر درمانی را به دو هزار عدد در روز برسانیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، جانشین قرارگاه جهادی شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، با اشاره به قول مساعد استاندار استان برای تهیه چرخ خیاطی‌های مورد نیاز در قرارگاه جهت افزایش میزان تولید لباس کادر درمانی اظهار داشت: برای تشکر ویژه از بهداشت و درمان استان که تلاش مضاعفی برای مقابله با کرونا ویروس نشان می‌دهند، تلاش می‌کنیم تا تولید لباس‌های مخصوص کادر درمانی را به دو هزار عدد در روز برسانیم.

جانشین قرارگاه جهادی شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تقدیر و تشکر از خواهرانی که در تولید لباس کادر درمانی جهادگونه حضور دارند، خاطرنشان کرد: این خواهران (صد نفره) در دو شیفت صبح و بعد از ظهر حضور پیدا می‌کنند و جهادگونه به تولید ملزومات کادر درمانی می‌پردازند.

همچنین غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، با بیان اینکه روزانه هزارو ۲۰۰ لباس محافظ یک بار مصرف مخصوص کادر درمانی حاضر بر بالین بیماران کرونایی با استاندارد‌های وزارت بهداشت در قرارگاه تولید می‌شود، اظهار داشت: قرارگاه ظرفیت تولید هزارو ۵۰۰ لباس را در طول روز دارد، در این باره با مجموعه‌های پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی‌های لازم برای تأمین مواد اولیه لباس‌ها صورت گرفته است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در تهیه لباس‌های محافظ و ملزومات پزشکان و کادر درمانی استان مشکلی وجود ندارد، افزود: حفظ سلامت کادر درمانی برای مقابله با کرونا ویروس در اولویت قرار دارد و در قرارگاه جهادی شفا با تولید ملزومات کادر درمانی بخوبی شاهد پشتیبانی از مدافعان سلامت هستیم.

این مقام مسؤول با تقدیر و تشکر از سپاه استان و شرکت آوان طب دزفول در یاری رسانی برای راه اندازی لباس‌های کادر درمانی گفت: در اهواز، قرارگاه جهادی شفا و در دزفول شرکت آوان طب مشغول تولید لباس هستند در عین حال چنین حرکت‌های جمعی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

شریعتی در رابطه با فعالیت‌های جهادی قرارگاه شفا عنوان داشت: راه اندازی نقاهتگاه ها، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی از جمله اقدامات قرارگاه است و فارغ از بروکراسی‌های اداری برای پر کردن خلأ‌ها و نیاز‌ها ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همکاری همه گروه‌ها و اقشار سبب وضعیت پایدار استان در مقابله با کرونا ویروس است، گفت: قرارگاه هر جا که کمبودی وجود داشت در اسرع وقت ورود پیدا کرد، تولید لباس‌های محافظ کادر درمانی از جمله اقدامات بسیار مهم است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات