۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۴۸۲۶۵

نخستین جلسه قرارگاه استانی مواسات به میزبانی امام جمعه اهواز برگزار شد

نخستین جلسه قرارگاه استانی مواسات به میزبانی امام جمعه اهواز برگزار شد
نخستین جلسه قرارگاه استانی «مواسات» به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین جلسه قرارگاه استانی «مواسات» در خوزستان باهدف برگزاری رزمایش مواسات (نیمه شعبان تا عید فطر) به میزبانی امام جمعه اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از کادر درمانی عنوان داشت: کرونا ویروس ناتوانی کشور‌های داعیه دار در عرصه پزشکی را فاش کرد، ایران اسلامی میراث دار شیخ الرئیسی است که همه کشور‌های اروپایی دست نیاز به سوی او دراز کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تلاش همه مجموعه‌ها برای مقابله با کرونا بیان داشت: مردم بدانند، اعلام وضعیت عادی به معنای بی تفاوتی نسبت به پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا نیست، همه ضوابط و مطالبات مسؤولان برای سلامتی مردم است.

امام جمعه اهواز با تأکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه‌های پزشکی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس افراد بسیاری ادعای روحیه ملی گرایی و حفظ کشور را داشتند، اما چنین افرادی و یا فرزندان شان در خارج ساکن بودند و یا اینکه اصلا در میدان جنگ حضور نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه بچه‌های انقلابی، شهدا و جانبازان در خط مقدم مبارزه با رژیم بعث بودند، ادامه داد: امروزه هم در صف مقابله با کرونا نیز شاهد بچه‌های انقلابی و آقازاده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به سخنان رهبرانقلاب در نیمه شعبان گفت: در زمینه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و تأمین بسته‌های غذایی همگان فعالیت دارند با این حال مشکلات معیشتی برای بسیاری از مردم فقیر در شرایط جاری حاصل شده که نیازمند تکریم مؤمنانه هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در پی مدیریت کمک‌های مردمی و شرکت‌های تابعه کشوری برای نیازمندی‌های مردمی هستیم، گفت: نیازمندی‌ها متعدد است و از مردم تقاضا داریم که در این باره همچون گذشته یاریگر باشند، ائمه جمعه در هر کدام از شهر‌ها قرارگاه مرکزی تشکیل بدهند.

امام جمعه اهواز بیان داشت: شناسایی نیازمندان و مستمندان با کمک بسیج و پایگاه‌های مقاومت از سوی ائمه جمعه صورت بگیرد.

در این نشست هرکدام از ائمه جمعه‌های شهرستان‌ها به بیان نقطه نظرات و اقدامات انجام شده بامحوریت رزمایش مواسات پرداختند و نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان نیز بر آمادگی قرارگاه استانی در توزیع عادلانه خدمات بین شهرستان‌ها تاکید کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات