۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۴۸۵۹۸
امیر بیدادی خبر داد؛

اهدای ۲ هزار بسته غذایی در قالب طرح اکرام مؤمنانه

اهدای ۲ هزار بسته غذایی در قالب طرح اکرام مؤمنانه
امیر بیدادی گفت: اهدای بیش از دو هزار بسته غذایی در اول اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیته امداد به مددجویان صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، پیش از ظهر امروز در بازدید از روند خدمت رسانی به مردم در شمال خوزستان، در جمع فرماندهان نظامی نیرو‌های مسلح شمال استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: رژه امسال ارتش با شعار «مدافعان وطن یاوران سلامت» در ۱۵ محور تعریف شده است که محور اصلی آن، سپهبد‌های اخلاص هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته ارتشی‌ها در مقابله با کرونا بیان داشت: از برکات جمهوری اسلامی، همدلی میان نیرو‌های مسلح و مسؤولان است و پیش از صدور فرمان رهبری برای حضور نیرو‌های مسلح جهت مقابله با کرونا، شاهد یاری نیرو‌های مسلح به دولت و وزارت بهداشت بودیم.
                                     پ/اهدای دو هزار بسته غذایی در قالب طرح اکرام مؤمنانه
این مقام مسؤول با تبریک روز ارتش گفت: مقابله با کرونا ویروس همچون حماسه‌های دیگر از سوی ملت ایران ثبت و ضبط می‌شود، کرونا ویروس افزون بر پیامد‌های منفی بر دولت‌ها و ملت‌ها سبب همدلی وحدت ایرانی‌ها در شرایط کنونی شد.

امیر بیدادی با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین روز ارتش و یادآور حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی است، خاطرنشان کرد: پدافند زیستی از اوئل اسفندماه با ۴ محور آغاز شد که یک محور کنترل مبادی ورودی استان‌ها و ضدعفونی خودرو‌ها و غربالگری واردشدگان به استان است.

وی با بیان اینکه در ورودی شهرستان اندیمشک به مدت ۴۵ روز تونل مه پاش با هماهنگی شورای تأمین شهرستان دایر شده است، عنوان داشت: فردا در مرکز استان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، رژه «مدافعان وطن یاوران سلامت» برگزار می‌شود و در ادامه، غربالگری و تب سنجی، ویزیت رایگان هم استانی‌ها و ضدعفونی معابر صورت می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب اظهار داشت: اهدای خون به صورت گروهی از سوی ارتشی ها، اجرای طرح اکرام مؤمنانه و اهدای بیش از دو هزار بسته غذایی در اول اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیته امداد به مددجویان صورت خواهد گرفت.
                                پ/اهدای دو هزار بسته غذایی در قالب طرح اکرام مؤمنانه
لازم به ذکر است، در این برنامه اقلام بهداشتی شامل الکل، مواد ضدعفونی، ماسک به مردم اهدا شد و در ایستگاه ضدعفونی، به ضدعفونی خودرو‌ها و اهدای ماسک و ضدعفونی به سرنشینان خودرو‌ها پرداخت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات