۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۴۸۲۹۵
حجت الاسلام خاکی مطرح کرد؛

اجرای طرح هر خانه یک مسجد از سوی عقیدتی سیاسی ارتش

اجرای طرح هر خانه یک مسجد از سوی عقیدتی سیاسی ارتش
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان گفت: از چند روز گذشته برنامه‌های گسترده‌ای در سطح ارتش صورت گرفت و طرح هر خانه یک مسجد را اجرایی کردیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، در آستانه (٢٩ فروردین) روز ارتش پیرامون برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده اظهار داشت: از چند روز گذشته برنامه‌های گسترده‌ای در سطح ارتش (نیروی زمینی، هوایی، دریایی) صورت گرفت و طرح هر خانه یک مسجد را اجرایی کردیم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی کادر ارتش و خانواده هایشان را در برمی گیرد، افزود: مسابقه‌های حدیثی و فرهنگی با محوریت سخنرانی‌های کوتاه و پرمحتوای نماینده رهبری در عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد ضمن اینکه مسابقه‌های نقاشی، آشپزی، قرآنی بسیاری برای خانواده‌های کادر ارتش اجرا گردید.

حجت الاسلام خاکی ادامه داد: استقبال فراوانی از مسابقه‌های برگزار شده صورت گرفت که در دو روز گذشته از برندگان با حضور مسؤولان در رسانه تقدیر به عمل آمد.

وی بیان داشت: سازوکار عقیدتی سیاسی ورود روحانیت حاضر در ارتش به عرصه فضای مجازی است که با قوت تا تشکیل ارتش رسانه‌ای ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات