۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۶۴۴۶۶۴
استاندار خوزستان:

استان خوزستان پذیرای مسافران نوروزی نیست

استان خوزستان پذیرای مسافران نوروزی نیست
استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچ اسکانی برای مسافران نوروزی نیست، گفت: هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانسرا‌ها و حتی شهرداری و آموزش و پرورش حق اسکان مهمان نوروزی ندارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امشب در افتتاحیه گیت ورودی استان خوزستان در پلیس راه اندیمشک در جمع خبرنگاران، با تبریک سال نو اظهار داشت: از باب حفظ جان شهروندان خوزستانی و همه مردمی که قصد سفر به خوزستان را دارند، باید عرض شود که خوزستان از پذیرش مهمان معذور است و در اعیاد پیش رو میزبان مسافران از سراسر کشور خواهیم بود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در نوروز ۹۹ از پذیرش مهمانان نوروزی در هر نقطه از استان معذور هستیم، خاطرنشان کرد: کنترل‌های سختگیرانه‌ای در همه ورودی‌های استان وجود دارد، به ماشین‌های مسافربری اجازه ورود داده نمی‌شود و تنها ماشین‌های باربری حق ورود دارند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در همه ورودی‌های استان نظارت سختگیرانه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شورای سیاست تأمین و ستاد مقابله با کرونای استان بر آن است که به هیچ مسافر نوروزی اجازه ورود به استان داده نشود، چنین مصوبه‌ای در استان اجرایی می‌شود و شورای تأمین، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش، شهرداری موظف بر اجرای چنین مصوبه بوده و تلاش‌های بسیاری تاکنون شده است.

شریعتی با بیان اینکه شهرستان به شهرستان کیت‌های ورودی گذاشته شده است، ادامه داد: خط قرمز ما سلامت شهروندان خوزستانی است؛ از این رو به هیچ وجه اجازه مسافران به استان خوزستان داده نمی‌شود، هموطنان از منزل خارج نشوند، حتی اگر کسی از استان خارج شود اجازه بازگشت مجدد نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه خانه امن‌ترین مکان است، عنوان داشت: حلقه انتقال باید قطع شود، شرایط در استان پایدار، اما در بیماری‌های مسری شکننده است و شیب ابتلا در استان رو به افزایش می‌باشد هر چند که تلاش‌های بسیاری برای کاهش صورت می‌گیرد.

استاندار خوزستان با یادآوری اینکه ورود مسافران نوروزی به استان ممنوع است، تصریح کرد: اگر لازم باشد تصمیم گیری‌های سختگیرانه تری در استان صورت خواهد گرفت و شرایط را در عبور و مرور محدود کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ اسکانی برای مسافران نوروزی وجود ندارد، گفت: هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانسرا‌ها و حتی شهرداری و آموزش و پرورش حق اسکان مهمانان نوروزی را ندارند، مسافران نوروزی مسیر مسافرت خود را تغییر بدهند. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات