۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۴۷۳۶۸
امام جمعه دزفول مطرح کرد؛

ماسک دزدی غربی‌ها و همبستگی ایرانی برای شکست کرونا

ماسک دزدی غربی‌ها و همبستگی ایرانی برای شکست کرونا
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ماسک دزدی در کشور‌های غربی و آمریکا، گفت: وحدت و همبستگی ملت برای شکست کرونا و تولید انبوه ماسک در جهان بی نظیر است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبرانقلاب در پی نهادینه کردن توان داخلی هستند، خاطرنشان کرد: جهش تولید برای شتاب اقتصادی در جهت جبران فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی است، جهش تولید را نباید منحصر به مسائل اقتصادی کرد بلکه باید در فرهنگ، فکر و اندیشه و امنیت تسری داد.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه هر دستگاه و نهادی براساس شعار سال یک سری وظایف برای خود تعریف کند، افزود: در بحث کرونا شاهد واقعی جهش تولید در مسائل بهداشتی (تولید ماسک و البسه درمانی) و رعایت اصول بهداشتی بودیم حال آنکه کشور‌های مدعی علی رغم گستردگی امکانات و پیشرفت‌های علمی عاجز شدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول عنوان داشت: بسیجیان، گروه‌های جهادی، سپاه، ارتش و دستگاه‌های زیر نظر رهبری در بحث کرونا با واکنشی سریع به رفع کاستی‌ها داشتند، چنین اقدامی مصداق توانمندی داخلی و جهش تولید مدنظر حضرت آقا است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه وحدت و همبستگی برای شکست کرونا و تولید انبوه ماسک در جهان بی نظیر است، تصریح کرد: تحقق جهش تولید با چنین فرهنگ و تمدنی، شدنی است، باور کنیم که شعار سال یافتنی است و در این باره همگان باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اندیشمندان، هنرمندان و خطبا علل نامگذاری سال به جهش تولیدی را به یک فرهنگ عام در جامعه تبدیل کنند، اظهار داشت: در روز‌هایی که کرونا شیوع کرده و کشور‌های غربی در حال دزدیدن ماسک‌ها هستند، می‌توان ناتوانی شان در تولید را مشاهده کرد، در ایران اسلامی علی رغم همه تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی از کشور‌های پیشرفته جلو خواهیم بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات