۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۱۲۵۴۳
امام جمعه دزفول:

آمریکا از ایران مذاکره را گدایی می‌کند

آمریکا از ایران مذاکره را گدایی می‌کند
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به آگاهی رهبر انقلاب از ضعف و ناتوانی آمریکا، گفت: آمریکا از ایران، مذاکره را گدایی می‌کند.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تحریم بیت رهبری را نشان دهنده انفعال و استیصال آمریکایی‌ها برشمرد و گفت: رهبر انقلاب در خارج از کشور، حساب بانکی و در داخل کشور، داریی ندارد و به اعتراف دوست و دشمن سطح زندگی اقتصادی شان در سطح پایین‌ترین خانواده‌ها است و فرزندان شان از ورود به مسائل اقتصادی بنا به دستورات معظم له منع هستند.

امام جمعه دزفول با اشاره به شکست آمریکا در کشاندن ایران به پای میز مذاکره مجدد عنوان داشت: آمریکا از ایران، مذاکره گدایی کرد، اما رهبرانقلاب به سادگی ترفند‌های آمریکا را خنثی نمود و در برابر ادعا‌های ابرقدرت علنا بیان داشت که هیچ جنگی رخ نخواهد داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه رهبر انقلاب اشراف کاملی بر ضعف و ناتوانی دشمن و قدرت و توانمندی‌های نظام اسلامی دارد، افزود: آمریکا نمی‌تواند جنگی علیه ما آغاز کند و ما هم آغازگر نیستیم و قدرت موشکی و اقتدار نظامی فقط برای بازدارندگی است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: پس از سقوط پهپاد گلوبال هاوک و تحمل انواع خفت‌ها و خواری ها، آمریکا با تحریم بیت رهبری خواست تا اندکی از شکست هایش را جبران و دغ دلی خالی کند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و سیاسی آمریکا و صلابت جمهوری اسلامی بیان داشت: بی اعتنایی مسؤولان نظام و رهبر انقلاب به چنین تحریمی، سبب تحقیر آمریکایی‌ها و خوردن تیرشان به سنگ شد و بار دیگر ناتوانی شان برای جهانیان آشکار شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات