۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۹۷۸۷۶
امام جمعه دزفول:

تخریب آیت الله موسوی جزایری فتنه علیه روحانیت است

تخریب آیت الله موسوی جزایری فتنه علیه روحانیت است
امام جمعه دزفول با اشاره به تخریب آیت الله موسوی جزایری، گفت: چنین تخریبی فتنه علیه روحانیت و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه شخصیت آیت الله موسوی جزایری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز بی بدیل است، خاطرنشان کرد: در طول ۵ دهه حضور ایشان در خوزستان بسیاری از زیرساخت‌های فرهنگی را با اقدامات انقلابی و جهادی پی ریزی کرد و نتیجه چنین اقداماتی ثبات امنیتی، فرهنگی و اجتماعی در استان است.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: دشمنان به خوبی متوجه شدند که وجود آیت الله موسوی جزایری برای ثبات نظام اسلامی، امنیت و وحدت استان بسیار اثرگذار است؛ از این رو با برنامه ریزی حساب شده به وی حمله و با شایعه پراکنی درصدد ترور شخصیتی ایشان هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به اینکه مردم استان به ویژه نیرو‌های ارزشی و ولایی باید مراقب باشند تا در عرصه فضای مجازی وارد پازل دشمن نشوند، تصریح کرد: عده‌ای که آگاهانه در چنین فضایی به تخریب می‌پردازند را باید جزء نیرو‌های دشمن برشمرد، اما نیرو‌های خودی که ولایت و انقلاب را قبول دارند در فتنه‌ای که اکنون به پا شده، به هوش باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دشمن رکن استان را هدف قرار داده است، عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری در زمینه هجمه فرهنگی دشمن از جمله وهابیت، یمانی گری و فرقه‌های انحرافی به خوبی ایستادگی و با تشکیل حوزه‌های علمیه، تربیت طلاب و فضلا، تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین و شبکه جهانی الاهواز پاسخ در خور شأنی به بیگانگان داده است.

وی با اشاره به اینکه آیت الله موسوی جزایری عرصه تاخت و تاز را از دشمنان گرفته است، اظهار داشت: کینه و حقد آیت الله موسوی جزایری به دل دشمن نشسته است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن مراجع و ائمه جمعه از جامعه به بهانه مسن بودن آن‌ها است، تصریح کرد: دشمن با چنین اقدامی به راحتی می‌تواند انقلاب اسلامی را از مسیر منحرف و بر ملت مسلط شود؛ از این رو اسطوره‌ها و استوانه‌های نظام اسلامی را هدف قرار داد؛ همانطور که شهدای محراب را با وجود کهولت سن ترور کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول اضافه کرد: باید به هوش باشیم تا دشمن ما را از محضر شخصیت‌های بزرگ همچون آیت الله موسوی جزایری که همانند او بسیار کم است، دور نکند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه مجاهدت، دلسوزی، انقلابی بودن، اعلمیت و فضل آیت الله موسوی جزایری بی همتا است، گفت: اگر آیت الله موسوی جزایری نبود تا کنون دشمن به استان آسیب رسانده بود؛ مگر ما چند روحانی همچون وی داریم که علیه شان اینگونه جوسازی شود.

وی با بیان اینکه سود محرومیت نظام و انقلاب اسلامی از آیت الله موسوی جزایری برای دشمن خواهد بود، عنوان داشت: چنین شایعه پراکنی‌هایی از اتاق فکر شیاطین بیرون می‌آید و مدت‌ها است که به دنبال آیت الله موسوی جزایری بوده و با مشاهده اثرگذاری شان در پی تخریب برآمدند.

امام جمعه دزفول گفت: چنین تخریبی در حقیقت فتنه علیه روحانیت، نظام اسلامی و ولی فقیه است و با تضعیف ایشان، ولی فقیه تضعیف می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات