۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۳۸۸۲۴
امام جمعه دزفول:

۲۲ بهمن مانور ملت ایران در برابر رجزخوانی‌های آمریکا است

۲۲ بهمن مانور ملت ایران در برابر رجزخوانی‌های آمریکا است
امام جمعه دزفول گفت: ۲۲ بهمن امسال مانور سیاسی اجتماعی ملت ایران در برابر رجزخوانی‌های آمریکا است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز چله دوم و گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال مانور سیاسی اجتماعی ملت ایران در برابر رجزخوانی‌های آمریکا است.

امام جمعه دزفول با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: انتخابات، اقدامی اساسی و کلیدی برای کشور است و مردم با حضورشان باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند؛ ضمن اینکه کمرنگ کردن حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هدف دیگری است که استکبار دنبال می‌کند.

رییس شورای عمومی دزفول با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی مرهون حمایت‌های مردمی است، بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو یک مانور و رزمایش مشارکت سیاسی اجتماعی است که در چیدمان مجلس اثرگذاری بسیاری خواهد داشت.

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه نیازمند مجلس قوی تأثیرگذار هستیم، افزود: انقلابی، کارآمد و مؤمن از خصایص نمایندگانی باشد که به مجلس راه پیدا کنند و یک مجلس انقلابی تشکیل شود تا چنین مجلسی مقدمه ساز انتخابات ۱۴۰۰ باشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دولت و مجلس انقلابی روی کار بیایند، ادامه داد: مجلس و دولت قوی و انقلابی بسیاری از مشکلات را حل خواهند کرد و مردم بایستی با چنین انتخاب‌هایی به مشکلات پایان بدهند.

 امام جمعه دزفول با بیان اینکه مردم علی رغم مشکلات بسیار، اما از انقلاب اسلامی دلسرد نیستند، تصریح کرد: ائمه جماعات مطالبه گر حقوق مردم هستند و از مسئولان نسبت به بی تفاوتی‌ها گله دارند؛ گلایه‌های ائمه جماعات همان گلایه‌ها و مشکلات مردم است که از طریق تریبون نماز جمعه اعلام می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات