۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۳۸۷۲۶
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

هم پیمانی با آرمان‌های سردار سلیمانی، بهترین پاسخ به آمریکا است

هم پیمانی با آرمان‌های سردار سلیمانی، بهترین پاسخ به آمریکا است
حجت الاسلام بهرام پور گفت: هم پیمانی مردم با شهید سردار سلیمانی در راه و آرمان هایش بهترین پاسخ و مشت محکم به آمریکا است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی که مقارن با میلاد حضرت زهرا (س) شده است، اظهار داشت: از سوی دیگر ۲۲ بهمن امسال مقارن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است، در واقع یک فضای معنوی بسیار خوبی برای مردم فراهم شده که حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه امسال جلوه دیگری از شکوه و عظمت و معنویت مردم در ۲۲ بهمن ماه به نمایش گذاشته می‌شود، ادامه داد: مردم با حضور یکپارچه و پررنگ شان و مسئولان با تدابیر سنجیده برای خدمت رسانی به ملت ایران، ۲۲ بهمن ماه امسال را خاری در چشم دشمنان بکنند.

این مقام مسئول بیان داشت: تلاش دشمنان بر آن بود تا با خاموش کردن سلیمانی ها، مردم مأیوس و قدرت نظام اسلامی کاهش یابد، اما مردم نه مأیوس شده و نه اجازه می‌دهند راه شهدای نورانی مان همچون سردار سلیمانی خاموش شود.

حجت الاسلام بهرام پور تأکید کرد: هم پیمانی مردم با شهید سردار سلیمانی در راه و آرمان هایش بهترین پاسخ و مشت محکم به آمریکا است.

وی با دعوت از همه اقشار برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن ماه ابراز امیدواری کرد تا ملت ایران سیلی نهایی را به ترامپ جنایتکار و خائن و استکبار جهانی بنوازد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات