۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۳۲۰۴۵

برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان

برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شامگاه گذشته اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان در سالن اجتماعات مرکز مدیریت برگزار شد.

در این اجلاسیه که حجت الاسلام عبدالرضا رستگار،  نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) حضور داشت، حجت الاسلام بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن خوشامدگویی به حاضران از انتصاب معاون جدید آموزش حوزه علمیه خوزستان خبر داد و گفت: حجت الاسلام موسوی زاده، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز به عنوان معاون آموزش انتخاب شدند و امیدواریم با پشتوانه‌های علمی و شناختی که از معظم له داریم شاهد ارتقای سطح آموزشی حوزه‌های استان باشیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با تقدیر و تشکر از حجت الاسلام نعمت تبار، معاون پیشین آموزش حوزه علمیه استان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام موسوی زاده با دستور و تاکید آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه استان، معاونت آموزش را پذیرفتند.

از سوی دیگر حجت الاسلام موسوی زاده به برنامه‌ها و افق پیش روی معاونت آموزش اشاره کرد و گفت: مجاورت با کشور‌های حاشیه خلیج فارس این ظرفیت را به استان خوزستان داده تا حوزه‌های علمیه بین المللی با حضور طلاب غیرایرانی و زبان‌های متعدد با زعامت آیت الله موسوی جزایری شکل بگیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان گفت: چشم اندازی تا سال ۱۴۱۴ برای استان خوزستان توسط معاونت برنامه ریزی نوشته خواهد شد که از سوی معاونت آموزش دنبال می‌شود تا به مرحله عمل برسد.

در ادامه نیز حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه استان به فرآیند سرانه تغذیه مدارس علمیه و ابلاغیه جدید معاونت وظیفه عمومی ناجا در ارتباط با معافیت تحصیلی طلاب اشاره کرد.

همچنین حجت الاسلام مؤذنی، مسئول مرکز امور صیانتی استان گزارشی در رابطه با فرآیند صدور کد تحصیلی طلاب جدیدالورود به مدیریت حوزه علمیه استان عرضه کرد.

از سوی دیگر نیز حجت الاسلام رستگار، نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) به ایراد سخنرانی در رابطه با اوضاع جاری مملکت و منطقه پرداخت.

همچنین معارفه معاون آموزش حوزه علمیه استان و پرسش و پاسخ سایر مدیران مدارس علمیه استان پایان بخش جلسه بود./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات