۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۹۶۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

در حل مشکلات مردم خوزستان سهل انگاری می‌شود

در حل مشکلات مردم خوزستان سهل انگاری می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت: با رییس مجلس دیداری داشتم و آنجا گفتم که در حل مشکلات مردم خوزستان سهل انگاری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع عشایر و نخبگان منطقه شعیبیه شهرستان شوشتر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: کشور ما امروز درگیر مشکلات اقتصادی زیادی است، اما دنیا بداند این ملت از عهدی که چهل سال قبل با امام (ره) بستند، ذره‌ای عقب نشینی نخواهد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به برکت چهل سال ایستادگی و مقاومت شما ملت ایران، امروز اسلام و تشیع عزت پیدا کرده است، افزود: امروز برادران ما در عراق، سوریه و لبنان زیر پرچم اسلام و در سایه ولایت عزتمند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه مردم شادگان، شعیبیه، سوسنگرد و تمام خوزستان پیرو ولایت فقیه و پشتیبان رهبری هستند، خاطرنشان کرد: مردم از برخی مدیریت‌ها گله مندند، خوزستان در چند سال اخیر یا درگیر خشکسالی است یا سیل و این نشان از سوءمدیریت‌ها در استان دارد.

وی عنوان داشت: از سه سال پیش که برخی مناطق مانند شعیبیه درگیر سیل شدند تاکنون اقدام پیشگیرانه‌ای انجام نشده و شاهدیم امسال نیز مردم درگیر سیل شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمر برخی مدیریت‌ها در خوزستان به پایان آمده است، خاطرنشان کرد: چرا باید مشکلی پیش آید سپس برای حل آن بسیج شویم در حالی که مشکلات خوزستان روشن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی تصریح کرد: بنده و آقای حیدری درباره خوزستان با آقای لاریجانی رئیس مجلس دیداری داشتیم و آنجا گفتم که در حل مشکلات مردم خوزستان سهل انگاری می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به نزدیک بودن اجلاسیه خبرگان این موضوعات را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات