۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۴۹۲۹۶
مبارزه با کرونا در گروه جهادی اولاد الزهرا؛

از تهیه ۱۲۰ هزار بسته غذایی تا حمایت مالی ایتام

از تهیه ۱۲۰ هزار بسته غذایی تا حمایت مالی ایتام
مسؤول گروه جهادی اولاد الزهرا گفت: کمک های مالی به خانواده ایتام و تهیه بسته های غذایی از جمله اقدامات این گروه جهادی در طی روزهای اخیر بوده است.

حجت الاسلام سید حسن عمادی مسؤول گروه جهادی اولاد الزهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اقدامات جهادی این گروه برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: کمک مالی به خانواده ایتام و تهیه بسته های غذایی از جمله اقدامات این گروه جهادی در طی روزهای اخیر بوده است.

حجت الاسلام عمادی با بیان اینکه حدود ۴۸۰ نفر از ایتام، تحت تکفل گروه‌ جهادی اولاد الزهرا هستند، عنوان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا ماهانه مبلغ مشخصی به حساب افراد تحت تکفل واریز می شد که با توجه به شرایط سخت کرونایی این مبلغ به دو برابر افزایش یافت.

مسؤول گروه جهادی اولاد الزهرا از تهیه ۱۲۰ هزار سبد غذایی برای ایتام و خانواده طلاب نیازمند خبر داد و اظهار داشت: توزیع سبدهای غذایی توسط مرکز خدمات حوزه های علمیه، جامعه المصطفی و مجتمع مسکونی طلاب آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ارزش مالی هر یک از بسته های غذایی تهیه شده توسط خیرین ۳۶۰ هزار تومان است، ابراز کرد: بخشی از اقلام این بسته های غذایی توسط آستان قدس رضوی تامین شده است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
عالیست
0
0