۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۴۹۵۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

یکی از مسائل مهم حلقه های صالحین ایجاد انگیزه برای مخاطب است

یکی از مسائل مهم حلقه های صالحین ایجاد انگیزه برای مخاطب است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مهمترین مسئله حلقه های صالحین این است که در مخاطب انگیزه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با اعضای حلقه های صالحین استان با اشاره به اینکه کیفیت بیش از کمیت، دارای اهمیت است، اظهار داشت: برای وصول به موارد کیفی آن چیزی که بسیارنقش دارد این است که مخاطب را هدفمند بار آورید.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله حلقه های صالحین این است که در مخاطب انگیزه ایجاد کند، افزود: نباید اینگونه باشد که صرفا در حد القائات، مطالبی به مخاطب عرضه شود، بلکه باید دانست آنچه که کارساز می باشد هدفمند بار آوردن مخاطب می باشد لذا باید به مانند تشنه ای باشد که به دنبال آب می رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کلمات بسیج و شجره ی طیبه صالحین، کلمات بسیار حکیمانه‌ای هستند، گفت: بسیج یعنی حرکت، بنابراین یک بسیجی هدف دارد و نشستن برای او قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: اکثر مردم زندگی را بر اساس برداشتی که از جهان شناسی و انسان شناسی دارند در همین چرخه مکرر روزانه خلاصه می کنند و انواع مسائل را می پذیرند اما آن فردی که حرکت کرده و هدفی را دنبال می کند حاضر نیست هر مطلبی را بپذیرد.

وی مطرح کرد: قبل از هر چیز، اندیشه بسیج به حرکت درمی آید، آن هم حرکت به مقصدی که آن مقصد نصیب یک عده خاص می شود و آن افراد خاص، صالحین هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: آنهایی که به سوی مقصد صالحین حرکت کرده‌اند، بنا ندارند که عمرشان را ضایع کنند، بلکه از سرمایه های عظیمی که در اختیارشان قرار گرفته، نهایت استفاده را می برند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: دشمن چه بخواهد و چه نخواهد، برکت انقلاب شروع شده است و زوایای مختلفی نیز دارد که از بهترین آن، نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که گزیده ای آثار وجودیش، بسیج پر از خیر و برکت می باشد.

وی گفت: نعمت خداوند متعال برای کسی حاصل خواهد شد که جزء صالحین باشد و همچنین " انعم الله " برای او صدق کند و الا کسی که نعمت ها را با گناه، ولنگاری و بی تفاوتی تبدیل به سیئه کرده است، نعمت برای او تبدیل به نقمت می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مخاطبان شما جوانان و نوجوانان هستند بنابراین از فرصت های زمانی، مکانی، سیاسی و اقتصادی بهره کافی را کرده و همچنین از فرصت بلا و ویروس کرونا نهایت استفاده را ببرید، زیرا اگرچه ظاهر آن بلای غیرمترقبه بود، اما باطن آن نعمت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه ایران در خصوص بیماری کرونا نسبت به دیگر کشورها پیروز شده است، افزود: آنچه آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب برای ما می خواستند تبدیل به خیر شده است، امروز کار خود آمریکا به جایی رسیده است که نرخ نفتش ۳۷- شده است یعنی باید ۳۷ دلار بدهد تا نفتش را ببرند.

وی گفت: رهبر انقلاب از سالیان گذشته به دولت توصیه فرمودند که ارتباط خود را با نفت کم کنید و دشمن نیز در این باره ما را تحریم کرد و امروز اهل نظر می گویند که کمترین ضرر در مسئله پایین آمدن نرخ نفت را ایران خواهد داشت./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات