۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۴۹۵۹۸
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

سپاه در تمامی سختی‌های کشور حضور جدی داشته است

سپاه در تمامی سختی‌های کشور حضور جدی داشته است
نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: سپاه پاسداران در تمامی سختی‌ها و بحران‌های کشور با حضور به موقع و جدی خود به‌ عنوان شاه‌ کلید حل مشکلات نقش ویژه‌ای ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به‌ نقل از روابط‌ عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی  در جلسه قرارگاه رزمایش سراسری کمک مؤمنانه در اردبیل اظهار داشت‌: نهاد مقدس سپاه توانسته است علاوه‌بر حفاظت و حراست از عزت اسلامی نیازهای مؤمنان را نیز رفع کند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به مقابله ملت ایران با بیماری ویروسی کرونا افزود: مردم استان اردبیل در حال حاضر توانسته‌اند با مقابله بموقع با بیماری ویروسی کرونا خوش درخشیده و کارنامه درخشانی برای خود رقم زند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه سپاه هرکجا پا گذاشته، سربلند و پیروز بوده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی سختی‌ها و بحران‌های کشور با حضور بموقع و جدی خود به‌عنوان شاه‌کلید حل مشکلات نقش ویژه‌ای ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه بیان کرد: سرمایه‌‌داران و سیاستمداران آمریکایی‌ با تبلیغات نمایشی خود همچنان نظاره‌گر ذلت ملت خود هستند اما ملت ایران با همدلی و مشارکت همدیگر به‌خوبی پا به این عرصه گذاشته‌اند.

وی ابراز کرد: موفقیت ایران در مقابله با شیوع بیماری کرونا بسیار بااهمیت و مؤثر است چراکه توانسته‌ایم با مدیریت این بیماری ویروسی کنار تحریم‌ها تمامی معادلات آمریکایی‌ها را به‌هم بزنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات