۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۴۹۳۵۶
آیت‌الله ‌مدرسی:

سپاه و بسیج تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه‌ای برای رفع محرومیت دارند

سپاه و بسیج تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه‌ای برای رفع محرومیت دارند
قائم مقام شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: حضور مخلصانه در سیل، زلزله و تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه برای مقابله با کرونا نمونه‌هایی از کارنامه درخشان سپاه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم مدرسی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه نهاد مقدسی است که با نیت خالص امام خمینی(ره) تشکیل شد و مجموعه وظایف او دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی در داخل کشور و بیرون از مرزهاست که با روحیه انقلابی و و معنویت نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران داشته است.

وی افزود: در حقیقت رشد و تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی با سه نیروی زمینی، هوایی دریایی همواه مورد توجه سبزپوشان سپاه قرار گرفته و امیدواریم به عنوان نماد مقاومت و مبارزان راستین با تروریسم پیوسته سربلند باشند.

آیت‌الله مدرسی با گرامیداشت یاد نیروهای جان برکف و فرماندهان شهید سپاه که در راستای خدمت به انقلاب جان خود را از دست دادند به ویژه شهید برجسته دوران معاصر شهید حاج قاسم سلیمانی بر ضرورت و نشر الگوسازی این ارزش‌ها برای نسل جوان تاکید کرد.

وی گفت: حضور مخلصانه سپاه و بسیج در حوادثی چون سیل و زلزله و ساماندهی گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم و تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه برای مقابله با کرونا نمونه‌هایی از کارنامه درخشان سپاه در خدمت به مردم و جامعه است که اخیرا در جریان مبارزه با بیماری کرونا نیز شاهد اقدامات چشمگیری از سوی نیروهای سپاه بودیم.

آیت‌الله مدرسی ادامه داد: با در هم آمیختن ولایت‌مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی جریاناتی در هشت سال دفاع مقدس تاکنون از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خوره که بر هیچ فردی پوشیده نیست و قدردان این اقدامات هستیم.

قائم مقام شورای حوزه‌های علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به عنوان اراده‌ای انقلابی از جمله حافظان عزت و اقتدار ایران اسلامی است که بصریت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های بارز این نهاد مردمی است و همواره می‌تواند الگویی برای بصیرت‌افزایی سایر نهاد و کشورهای اسلامی قرار گیرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات