۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۴۹۶۰۶

سپاه استان قزوین نخستین گام بزرگ را در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برداشت

سپاه استان قزوین نخستین گام بزرگ را در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برداشت
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر قزوین گفت: نخستین گام رزمایش گسترده مواسات و همدلی مؤمنانه سپاه استان قزوین با اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان قزوینی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی اظهار داشت: سپاه و سازمان بسیج استان قزوین با توجه به سیاست‌هایی که در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مسئله ازدواج جوانان و ایفای نقش تسهیل‌گری در این امر دارد گام جدی در این عرصه مهم برداشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: با پیگیری‌های سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و رایزنی‌های صورت گرفته با مراکز سپاه استان تهران، صبح امروز پنجشنبه چهارم اردیبهشت تعداد 300 سری جهیزیه در اختیار زوج‌های جوان قزوینی که مشکلات مالی دارند قرار خواهد گرفت.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه این اقدام سپاه پاسداران صاحب الامر(عج) بسیار کم نظیر در استان بوده، عنوان کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها به ارزش 20 میلیون تومان شامل 17 قلم از ملزومات اساسی یک زوج جوان برای شروع زندگی همچون تلویزیون، فرش، یخچال و لوازم خانگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی دقیقی که توسط پاسداران سازمان سپاه صاحب الامر(عج) در شهرستان‌های استان قزوین صورت گرفته است، این تعداد جهیزیه با نهایت احترام و حفظ کرامت انسانی تحویل زوج‌های جوان قزوینی شده و هیچ گونه آسیب شخصیتی برای این جوانان به‌وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این رزمایش مؤمنانه تصریح کرد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان امسال و تأکید ایشان بر رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، این رزمایش اهدای جهیزیه تا ساعاتی دیگر با حضور سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، مدیرکل کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان و دیگر مسئولان استانی در محل سازمان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین آغاز خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه در ابتدای هفته آینده نیز رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نقاط مختلف استان آغاز می‌شود گفت: تعداد این بسته‌های معیشتی بسیار قابل توجه بوده و هر یک از آن‌ها شامل اقلام اساسی مانند برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، تن ماهی و به ارزش قیمتی 300 هزار تومان است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات