۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۴۹۶۱۰

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه آذربایجان‌شرقی و خیران

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه آذربایجان‌شرقی و خیران
مسؤول بسیج سازندگی سپاه عاشورا از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان و خیران و نیکوکاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد اسکندری اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و به همت بسیجیان و خیران استان 40 هزار بسته معیشتی فردا پنجشنبه توزیع می‌شود.

وی افزود: برنامه محوری رزمایش کمک مومنانه از ساعت 17 در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود و همزمان با این مراسم در شهرستان‌های استان نیز رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود.

اسکندری گفت: فردا مرحله اول رزمایش کمک مومنانه است و مرحله دوم نیز در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) امام حسن (ع) برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: قبل از این و در هفته‌های گذشته بیش از 52 هزار بسته معیشتی توسط سپاه عاشورا در مناطق محروم استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: امروز وقتی به کلمه «بسیج» می‌رسیم، خاطراتی از حضور بسیجیان در دفاع مقدس، مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده، مبارزه با فلج اطفال و... در ذهن‌ها تداعی می‌شود؛ زیرا در تمام این عرصه‌ها بسیج با عزت و اقتدار برای اجرای فرمان امام راحل و رهبر عزیز به صحنه آمده و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اسکندری گفت: این اقدام ارزشی و انقلابی مردم برای خدمت‌رسانی در هیچ جای دنیا وجود ندارد. نحوه حضور جوانان، گروه‌های جهادی و خیران برای مقابله با ویروس کرونا و آن جلوه‌های ایثار که در بیمارستان‌ها رقم خورده و آن عشق ویژه‌ای که به این خدمت جهادگران سلامت در جای جای استان آذربایجان‌شرقی و کشور ابراز می‌شود، ویژگی‌ای است که نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی‌توان مشاهده کرد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات