۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۴۹۶۱۹
آیت الله موسوی جزایری:

اعتماد مردم، از عوامل موفقیت در خدمت رسانی است

اعتماد مردم، از عوامل موفقیت در خدمت رسانی است
آیت الله موسوی با اشاره به تلاش مردم برای رفع نیاز‌های یکدیگر، گفت: یکی از مهمترین عوامل در موفقیت برای خدمت رسانی، اعتماد مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در بازدید از فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید فرجوانی، با بیان اینکه مردم ایران در بحث مقابله با کرونا و کمک به یکدیگر به خوبی عمل کردند، اظهار داشت: در کشور‌های بسیاری، هرج و مرج صورت گرفت، اما در ایران اسلامی، مردم پای نظام اسلامی ایستاده و در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به فعالان و اعضای قرارگاه شهید فرجوانی بیان داشت: یکی از مهمترین عوامل در موفقیت شما برای خدمت رسانی، اعتماد مردم به شما می‌باشد که البته این اعتماد هم به خاطر صداقت تان حاصل شده است.

رییس حوزه علمیه اهواز با شکر خداوند از بایت وجود تشکیلات و گروه‌های فعال در استان عنوان داشت: خداوند وقتی صدق را از شما ببیند کلامتان را در بین مردم نافذ خواهد کرد و در نتیجه مورد پذیرش مردم قرار خواهد گرفت و به شما اعتماد خواهند کرد.

لازم به ذکر است، قرارگاه جهادی شهید فرجوانی افزون بر شرکت در طرح غربالگری منطقه پادادشهر اهواز، نحوه صحیح مقابله با کرونا برای خانواده‌های ساکن پادادشهر را آموزش می‌دهد، ضدعفونی ساختمان‌ها و منازل ویلایی، ساخت یک ایستگاه سیار دستشویی و ضدعفونی در خیایان اصلی جوادالائمه و نصب دستمال کاغذی در کنار باجه‌های خودپرداز در سطح منطقه را در این مدت انجام داده است و در رزمایش مواسات هزار و ۲۰۰ کیلو میوه را در میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان اقتصادی توزیع می‌کند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات