۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۴۹۶۵۶
در راستای اجرای سیاست‌های آموزشی قوه قضائیه؛

دادگستری استان خوزستان، مجتمع آموزشی تأسیس می‌کند

دادگستری استان خوزستان، مجتمع آموزشی تأسیس می‌کند
حجت الاسلام مرادی گفت: دادگستری استان خوزستان در راستای اجرای هر چه بهتر سیاست‌های آموزشی قوه قضائیه، در نظر دارد مجتمع آموزشی تأسیس و راه اندازی کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی آموزش دادگستری استان که در سالن ولایت دادگستری استان برگزار شد با تأکید بر لزوم ارتقاء مهارت افزایی، دانش و افزایش توانمندی‌های قضات و کارکنان دادگستری خوزستان عنوان داشت: برای رسیدن به نتایج مطلوب در زمینه آموزش باید به اصل استمرار در مهارت افزایی، دانش و افزایش توانمندی‌های قضات و کارکنان دادگستری این استان برنامه‌های آموزشی ارتقاء پیدا کند.
                              پ/دادگستری استان، مجمتع آموزشی تأسیس می‌کند
رییس کل دادگستری خوزستان تخصص گرایی در امر آموزش را نکته‌ای مهم دانست و افزود: باید اهتمام بیشتری به گسترش دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی براساس برنامه ریزی آموزشی، توجه به جایگاه ها، مشاغل و تخصص‌ها شود و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با مشاغل و مسئولیت‌ها به مرحله اجرا درآید.

این مقام مسؤول ادامه داد: دادگستری استان در راستای اجرای هر چه بهتر سیاست‌های آموزشی قوه قضائیه، در نظر دارد مجتمع آموزشی تأسیس و راه اندازی کند.

حجت الاسلام مرادی بر برگزاری برنامه‌های آموزشی در شرایط بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) کلاس‌های آموزشی برای قضات و کارکنان دادگستری استان بصورت ویدیو کنفرانس و فضای مجازی برگزار شوند.

در ادامه حجت الاسلام سعدی، معاون منابع انسانی و آموزش دادگستری خوزستان از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان در جهت تحقق برنامه‌های آموزشی پیشنهادی تقدیر و به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در سال ۹۸ پرداخت.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام بهمنش، معاون قضایی، زبیدی نیا، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان و مومنی معاون امور مالی و خدمات دادگستری خوزستان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون برنامه‌های آموزشی پرداختند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات