۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۶۷۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد:

۴ هزار بسته حمایتی ارزاق در ماه رمضان در یزد توزیع می‌شود

۴ هزار بسته حمایتی ارزاق در ماه رمضان در یزد توزیع می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در قالب رزمایش ضیافت همدلی، بالغ بر ۴ هزار بسته حمایتی ارزاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یزد توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به ظرفیت بقاع متبرکه و امامزادگان در حوزه اجتماعی و تقویت مراکز افق در این اماکن متبرکه حتی در ایام تعطیلی اظهار داشت: از رقم پیش بینی شده برای تهیه سبد ارزاق، بیش از ۳ میلیارد ریال از محل عوائد موقوفات مرتبط با افطاری ماه مبارک رمضان و خیرات و مبرات هزینه خواهد شد.

وی افزود: بالغ بر ۲ میلیارد ریال از این رقم نیز از محل نذورات و عوائد بقاع متبرکه استان از طریق مراکز اجتماعی افق همان بقعه هزینه خواهد شد.

حجت الاسلام زارع زاده، همچنین ظرفیت موقوفات دارای متولی را نیز یکی دیگر از منابع تأمین اعتبار این طرح عنوان کرد و ادامه داد: از دیگر منابع تأمین اعتبار طرح، مؤسسات خیریه‌ای هستند که با واحد اجتماعی مراکز افق از یک سال گذشته همکاری‌های خوبی داشته‌اند، برای مثال آزادی ۱۷ نفر از زندانیان در یکسال گذشته با کمک ۳.۵ میلیاردی موقوفات و خیرین، آماده سازی بیش از ۵ هزار بسته حمایتی ارزاق تحت عنوان تبرکات فاطمی و مهدوی به ارزش ۴ میلیارد ریال در استان نمونه‌ای از آن است.

وی عنوان کرد: در حقیقت بیش از نیمی از منابع طرح ضیافت همدلی از طرف اداره کل اوقاف استان و با استفاده از ظرفیت موقوفات و امامزادگان تأمین می‌شود و انشالله در آن نیز با کمک و همراهی خیرین استان و مردم عزیز به یاری نیازمندان جامعه در ماه مبارک رمضان خواهیم پرداخت./1350/د102/ب1

ارسال نظرات