۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۶۸۱
حجت الاسلام اسدی تأکید کرد؛

لزوم بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی در عرصه های دینی و فرهنگی

لزوم بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی در عرصه های دینی و فرهنگی
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت بهره گیری از توان و پتانسیل بالای جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مهم دینی و فرهنگی کشور تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نخستین هم اندیشی فعالان فرهنگی و مذهبی مرکز استان با حضور مشاور و رییس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله اسدی در این نشست که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و جوانان انقلابی مرکز استان برگزار شد، بر هم افزایی بیشتر در جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی ستاد نماز جمعه مرکز استان تاکید کرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان مبنی بر استفاده از همه ظرفیت‌های جوانان مذهبی و انقلابی در برنامه‌های مختلف گفت: بهره مندی از همه ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت جوانان انقلابی در جهت تقویت دینی و فرهنگی استان در همه عرصه‌ها رویکرد جدید این مجموعه است که باید با تقویت این جوانان و اعتماد بخشی به آنان این امر تحقق یابد.

حجت الاسلام اسدی ادامه داد: در سه ماهه اخیر تلاش شد با ارزیابی برنامه‌ها و ساختار سازی مناسب جهت برنامه ریزی صحیح و دقیق در راستای کسب مطالبات مردم استان و همچنین زیر ساخت‌های لازم جهت دریافت پاسخ مناسب از سوی مسؤولان جهت رفع مطالبات مردمی، فراهم شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، نمازجمعه و وجود مصلی امام خمینی (ره) ساری را از جمله مراکز فرهنگی مناسب در مرکز استان عنوان کرد و اظهار داشت: مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان در دوران دفاع مقدس محل اعزام جوانان رزمنده به جبهه بود و امروز به دلیل قرار گرفتن در مرکز استان باید مرکز فرهنگی و تربیتی دینی ویژه برای نسل جدید انقلاب باشد.

حجت الاسلام اسدی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ستاد نمازجمعه مرکز استان خبر داد و بیان داشت: نگاه جریان ساز و نماد ساز در حوزه نماز جمعه مرکز استان با حضور جوانان و فعالان فرهنگی حاکم خواهد شد.

مشاور نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تلاش ما بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل جوانان مؤمن و انقلابی در برنامه‌های مختلف است، گفت: با فراهم کردن زیر ساخت‌های فیزیکی، در مصلی ساری شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ستادنماز جمعه مرکز استان خواهیم بود.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به این که جوانان انقلابی نقش مهم و مؤثری در عرصه‌های مختلف این کشور بر عهده دارند، افزود: همه نهاد‌ها باید از این ظرفیت‌های با انگیزه و انقلابی در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های نظام، انقلاب و رهبری بهره گیرند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت بهره گیری از توان بالای جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه‌های مختلف تأکید داشته و دارند، ادامه داد: ایشان در گام دوم انقلاب بیش از پیش به این مسأله مهم تأکید کردند و امروز وظیفه همه مدیران و مسؤولان کشور تحقق رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات