۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۴۹۷۲۴
سردار سلیمانی:

بسیج جبهه واحدی برای کنترل پیامدهای اقتصادی کرونا تشکیل داده است

بسیج جبهه واحدی برای کنترل پیامدهای اقتصادی کرونا تشکیل داده است
ریس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: ما به‌عنوان بخشی از فرزندان ملت جبهه واحدی را برای کنترل پیامدهای کرونا در اقتصاد خانوارهایی که آسیب دیده‌اند تشکیل داده‌ایم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز پنج‌شنبه 4 اردیبهشت در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در اردوگاه رهبری که در مصلی تهران برگزار شد، گفت: این رزمایش با همت مردم ولایتمدار ایران که در اردوگاه رهبری هستند برگزار شده و بسته‌های معیشتی فراوانی را برای توزیع آماده‌ کرده‌ایم.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال جاری زندگی بخش‌های زیادی از مردم ایران تحت تأثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند اما پس از دعوت رهبر معظم انقلاب که با تحسین ایشان از ملت ایران از کمک مردم و حمایت از نیازمندان صورت گرفت جلوه‌هایی خوش در طول 50 روز اخیر آفریده شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:‌ در سراسر کشور بسیج به عنوان فرزند ایران در کنار همه دستگاه‌ها و سازمان‌های حمایتی و با کمک نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی قرارگاه رزمایش همدلی شکل گرفت.

سردار سلیمانی گفت: امروز صبح در 3 استان و بعدازظهر در 11 استان این رزمایش برگزار شد ضمن اینکه برهمین اساس امروز 700 هزار بسته مواد غذایی با رعایت شئونات لازم تقدیم خانوارها شد.

وی افزود: در روزهای قبل هم 600 هزار بسته معیشتی تقدیم مردم شده بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرحله اول این رزمایش با کمک مردم و تعداد زیادی از دستگاه‌ها انجام شده و 3.5 میلیون بسته بین آنها توزیع شد. در مرحله دوم هم که از نیمه ماه رمضان تا عید سعید فطر خواهد بود 3.5 میلیون بسته مواد غذایی دیگر بین مردم توزیع خواهد شد.

سردار سلیمانی گفت: ما به عنوان بخشی از فرزندان ایران جبهه واحدی را برای کنترل پیامدهای ویروس منحوس کرونا که به اقتصاد خانوارها و اقشار مختلف آسیب زده است تشکیل داده‌ایم و می‌کوشیم با این کار ضمن کاهش آسیب‌های به وجود آمده درد و آلام مردم کاهش پیدا کند تا شرایط زندگی مردم عادی شود.

وی افزود: این رزمایش کار ملت بزرگ ایران بوده است؛ این ملت اولین ملتی در دنیا بوده که اینگونه درخشیده است. ضمن اینکه این ملت نشان داد که در تمامی چالش‌ها در میدان حاضر است. آنها در هشت سال دفاع مقدس تحریم‌‌ها و تهدیدها مختلف اقتصادی دشمن تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب توانستند چالش‌ها را مدیریت کنند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات